Chromecast - no destinations found

Chromecast - no destinations found 

Onderwerp van drakie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Boep
    Waarom bel je niet even de helpdesk? Ik heb er hele goede ervaringen mee: 00800-0229647


    Dank!!

    Eerst maar eens op zoek naar de pincode..... Mobiel connecten lukt ook niet....
  2. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Anthea

    Een mobiel heb je ook al aan staan en de laptop hoef je dan niet helemaal op te starten om de chromecast te bedienen. Nou ja, ik vind dat sowieso makkelijker.

    Helpdesk bellen is een goed idee trouwens.


    Ik begin een beetje ouderwets te worden met nog alles op mijn laptopje doen geloof ik :D ... Uitzending gemist e.d. cast ik ook vanaf laptop. Vanuit Google Home moet je allerlei apps daarvoor downloaden dan geloof ik?
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik heb nooit problemen met mijn chromecast. Hoe kan dat dan bij jou wel?Smile
    Chromecast zelf gereset? Ik gebruik trouwens geen laptop, maar Ipad en Iphone.
    17 feb '18 - 12:29:50 / 17 feb '18 - 12:44:53
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Hed


    Ik begin een beetje ouderwets te worden met nog alles op mijn laptopje doen geloof ik :D ... Uitzending gemist e.d. cast ik ook vanaf laptop. Vanuit Google Home moet je allerlei apps daarvoor downloaden dan geloof ik?
    er zijn heel veel apps met het Chromecast symbool, daarmee kan je streamen naar je Chromecast. Netflix heeft het. YouTube heeft dat ook. Dat vierkantje rechtsboven in beeld met links onder drie kwart rondjes. Normaal wit, als je contact maakt blauw.

    Het symbool is in elke app gelijk denk ik.
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Hed


    'k Heb nog niet zo'n superdelux tv c.q. goedkoop abo van Tele2 waar dat niet bij zit......


    Tv hoeft niet nieuw te zijn, kan zelfs op een ouwe dikke tv, maar voor diegene die een ziggo horizon kastje heeft is dit wel een goede tip, ik wist dit ook niet.
  6. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef scar
    er zijn heel veel apps met het Chromecast symbool, daarmee kan je streamen naar je Chromecast. Netflix heeft het. YouTube heeft dat ook. Dat vierkantje rechtsboven in beeld met links onder drie kwart rondjes. Normaal wit, als je contact maakt blauw.

    Het symbool is in elke app gelijk denk ik.


    En dan moet je dus de pincode hebben.......En die kan ik niet meer vinden .... Smile
  7. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Hed


    En dan moet je dus de pincode hebben.......En die kan ik niet meer vinden .... Smile


    Als ze allebei op hetzelfde wifi netwerk zitten, heb je volgens mij geen pincode nodig.
    Misschien is een reset wel handig, helemaal terug naar fabrieksinstellingen.
    ZIe voor hulp : >>LINK<<
    Maar zorg dan wel dat je de (google home) app op je telefoon hebt staan, dat werkt veel simpeler.
  8. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Hed


    En dan moet je dus de pincode hebben.......En die kan ik niet meer vinden .... Smile

    Als je hem reset, krijg je de pincode op je tv te zien volgens mij.
  9. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Sinds kort ontdekt dat ik via mijn ziggo kastje kanaal 150 netflix kan kijken....
    Ik had ook steeds problemen met de chromecast op alle apparaten, ipad, mobiel etc.


    Oh dat klinkt interessant. ..ik ben helaas zo onhandig met de smart tv en de afstandsbedieningen....ik wil daar eigenlijk nog wel eens een cursusdagje voor volgen ;-), chromecast zit er ook in / aan maar daar ben ik.helaas al het spoor bijster
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Ik zou gewoon de helpdesk bellen of was dat al gezegd?
  11. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Oh dat klinkt interessant. ..ik ben helaas zo onhandig met de smart tv en de afstandsbedieningen....ik wil daar eigenlijk nog wel eens een cursusdagje voor volgen ;-), chromecast zit er ook in / aan maar daar ben ik.helaas al het spoor bijster


    De zender 150 kiezen en klaar is kees Smile
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik heb nooit problemen met mijn chromecast. Hoe kan dat dan bij jou wel?Smile
    Chromecast zelf gereset? Ik gebruik trouwens geen laptop, maar Ipad en Iphone.


    Ipad werkt net als telefoon wel goed met de chromecast. Ik denk dat het eerder een software probleem, dan een hardware probleem is.
Terug naar de lijst