Wat is dat toch met een Chromecast...... Eindelijk aangeschaft en vind het helemaal super!!
Maar dan ineens krijg ik 'no destinations found' en op allerlei momenten. Bij opstarten, of als ik aan het casten ben... Heeft dus niets met settings hier te maken ...... Want soms dan doet ie het ineens weer.
En oh... de TV zegt dat ie gewoon verbinding heeft met mijn Chromecast.
Iemand enig idee?
Ohh...opnieuw opstarten laptop....helpt ook niet.
-
16 feb '18 - 18:58:32 / 16 feb '18 - 19:16:02
-
quote:
Dit schreef Rose_s
Heb je al proberen te casten vanaf je telefoon? Dat werkt prima bij mij
Het werkt ook prima vanaf de laptop... Alleen dus af en toe niet..... En dan ineens weer wel.......
Aparte is als ik bij 'mijn apparaten' kijk ik de Chromecast niet zie staan maar wel .....'Hero3+ black edition' ... Een of andere mini camera????16 feb '18 - 19:20:00 -
quote:
Dit schreef Anthea
Het is geen oplossing voor je probleem maar ik doe het ook met iPad en iPhone. Dat werkt altijd.
Het is dus zoals ik eigenlijk al verwachtte gewoon een instabiel dingetje ... verbinding laptop => Chromecast... Jammer..
Vanmorgen wel weer verbinding en dan ineens weer niet...
'k Ga maar eens kijken hoe het dan vanaf mijn mobiel werkt.....17 feb '18 - 11:59:55 -
quote:
Dit schreef George
Dat is een action cam.
Ligt die misschien in de buurt en zoekt die contact met jouw chromecast
Niet dus... heb niet eens zo'n ding ;-) Misschien dat de buren er 1 hebben en dat ik het signaal opvang?? Vond het gewoon raar en vermeldde het dus maar....17 feb '18 - 12:02:12 -
quote:
Dit schreef Sanni66
Sinds kort ontdekt dat ik via mijn ziggo kastje kanaal 150 netflix kan kijken....
Ik had ook steeds problemen met de chromecast op alle apparaten, ipad, mobiel etc.
'k Heb nog niet zo'n superdelux tv c.q. goedkoop abo van Tele2 waar dat niet bij zit......17 feb '18 - 12:17:39 -
quote:
Dit schreef Boep
Waarom bel je niet even de helpdesk? Ik heb er hele goede ervaringen mee: 00800-0229647
Dank!!
Eerst maar eens op zoek naar de pincode..... Mobiel connecten lukt ook niet....17 feb '18 - 12:18:20 -
quote:
Dit schreef Anthea
Een mobiel heb je ook al aan staan en de laptop hoef je dan niet helemaal op te starten om de chromecast te bedienen. Nou ja, ik vind dat sowieso makkelijker.
Helpdesk bellen is een goed idee trouwens.
Ik begin een beetje ouderwets te worden met nog alles op mijn laptopje doen geloof ik :D ... Uitzending gemist e.d. cast ik ook vanaf laptop. Vanuit Google Home moet je allerlei apps daarvoor downloaden dan geloof ik?17 feb '18 - 12:19:32 -
quote:
Dit schreef scar
er zijn heel veel apps met het Chromecast symbool, daarmee kan je streamen naar je Chromecast. Netflix heeft het. YouTube heeft dat ook. Dat vierkantje rechtsboven in beeld met links onder drie kwart rondjes. Normaal wit, als je contact maakt blauw.
Het symbool is in elke app gelijk denk ik.
En dan moet je dus de pincode hebben.......En die kan ik niet meer vinden ....17 feb '18 - 13:47:20