Wat is dat toch met een Chromecast...... Eindelijk aangeschaft en vind het helemaal super!!
Maar dan ineens krijg ik 'no destinations found' en op allerlei momenten. Bij opstarten, of als ik aan het casten ben... Heeft dus niets met settings hier te maken ...... Want soms dan doet ie het ineens weer.
En oh... de TV zegt dat ie gewoon verbinding heeft met mijn Chromecast.
Iemand enig idee?
Ohh...opnieuw opstarten laptop....helpt ook niet.
-
16 feb '18 - 18:58:32 / 16 feb '18 - 19:16:02
-
Heb je al proberen te casten vanaf je telefoon? Dat werkt prima bij mij
16 feb '18 - 19:14:50 -
quote:
Dit schreef Rose_s
Heb je al proberen te casten vanaf je telefoon? Dat werkt prima bij mij
Het werkt ook prima vanaf de laptop... Alleen dus af en toe niet..... En dan ineens weer wel.......
Aparte is als ik bij 'mijn apparaten' kijk ik de Chromecast niet zie staan maar wel .....'Hero3+ black edition' ... Een of andere mini camera????16 feb '18 - 19:20:00 -
Ik heb ook met de laptop problemen ook dat hij chromecast soms wel en soms niet vindt. Met de telefoon heb ik nooit problemen.
16 feb '18 - 19:57:03 -
Het is geen oplossing voor je probleem maar ik doe het ook met iPad en iPhone. Dat werkt altijd.
16 feb '18 - 20:13:06 -
quote:
Dit schreef Hed
l .....'Hero3+ black edition' ... Een of andere mini camera????
Dat is een action cam.
Ligt die misschien in de buurt en zoekt die contact met jouw chromecast16 feb '18 - 20:25:23 -
quote:
Dit schreef Anthea
Het is geen oplossing voor je probleem maar ik doe het ook met iPad en iPhone. Dat werkt altijd.
Het is dus zoals ik eigenlijk al verwachtte gewoon een instabiel dingetje ... verbinding laptop => Chromecast... Jammer..
Vanmorgen wel weer verbinding en dan ineens weer niet...
'k Ga maar eens kijken hoe het dan vanaf mijn mobiel werkt.....17 feb '18 - 11:59:55 -
quote:
Dit schreef George
Dat is een action cam.
Ligt die misschien in de buurt en zoekt die contact met jouw chromecast
Niet dus... heb niet eens zo'n ding ;-) Misschien dat de buren er 1 hebben en dat ik het signaal opvang?? Vond het gewoon raar en vermeldde het dus maar....17 feb '18 - 12:02:12 -
Sinds kort ontdekt dat ik via mijn ziggo kastje kanaal 150 netflix kan kijken....
Ik had ook steeds problemen met de chromecast op alle apparaten, ipad, mobiel etc.17 feb '18 - 12:03:38 -
Waarom bel je niet even de helpdesk? Ik heb er hele goede ervaringen mee: 00800-0229647
17 feb '18 - 12:03:50 -
quote:
Dit schreef Hed
Het is dus zoals ik eigenlijk al verwachtte gewoon een instabiel dingetje ... verbinding laptop => Chromecast... Jammer..
Vanmorgen wel weer verbinding en dan ineens weer niet...
'k Ga maar eens kijken hoe het dan vanaf mijn mobiel werkt.....
Een mobiel heb je ook al aan staan en de laptop hoef je dan niet helemaal op te starten om de chromecast te bedienen. Nou ja, ik vind dat sowieso makkelijker.
Helpdesk bellen is een goed idee trouwens.17 feb '18 - 12:07:39 -
quote:
Dit schreef Sanni66
Sinds kort ontdekt dat ik via mijn ziggo kastje kanaal 150 netflix kan kijken....
Ik had ook steeds problemen met de chromecast op alle apparaten, ipad, mobiel etc.
'k Heb nog niet zo'n superdelux tv c.q. goedkoop abo van Tele2 waar dat niet bij zit......17 feb '18 - 12:17:39