3 katten en een hond

3 katten en een hond 

Onderwerp van Bindi

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door Bindi zelf op 19 september 2018 om 22:36:46

Terug naar de lijst
  1. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Dus hondje mag in eigen huis niet nieuwsgierig zijn Smile
    Logisch dat hij erachteraan gaat.
    .
    Masr uiteindelijk wordt hoj moe
    En dan kunnen de katten hun gang gaan
    Voor alle dieren is dit vreemd.. En de katten nog verhuisstress
  2. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    Bindi, jouw gestress breng je over op alle dieren om je heen! Heb een beetje vertrouwen dat ze elkaar niet opeten, besef dat ze aan elkaar moeten wennen en dat dat niet gaat met netjes een handje geven en voorstellen. Er zal een hi?rarchie opgesteld moeten worden en dat regelen ze onderling. Als ze maar weten dat jullie beiden de baas boven baas zijn. En Poes.... zorgen dat je haar vangt, inderdaad desnoods binnen opsluiten met iets lekkers met een slaapmiddeltje erin. En dan vervoeren naar het adres waar Poes gaat wonen. Natuurlijk geef je om Poes, en daar hoort dit laatste loodje ook bij. Het voelt nu allemaal even extra zwaar omdat je moe bent, maar ik denk dat je pas lekker kan slapen als je weet dat Poes ook verzorgd is. Zij verdient dat ze een thuis krijgt waar zij kan blijven en waar ze goed opletten dat ze niet zomaar kan ontsnappen, in ieder geval de eerste 6 weken niet. En dat plan B van Dayenne is ook een aanrader. Altijd fijn om een goed plan B te hebben.
  3. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef Zooitje
    Dus hondje mag in eigen huis niet nieuwsgierig zijn Smile
    Logisch dat hij erachteraan gaat.
    .
    Masr uiteindelijk wordt hoj moe
    En dan kunnen de katten hun gang gaan
    Voor alle dieren is dit vreemd.. En de katten nog verhuisstress


    Dat zeg ik toch niet?
    Tuurlijk mag Gijs nieuwsgierig zijn.
    Ik schrijf ook niks goeds geloof ik Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Je beschrijft je zorgen en dat is altijd goed. Smile
  5. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Je beschrijft je zorgen en dat is altijd goed. Smile


    Dank je!
    Ik ben wellicht ook dom geweest me toen te ontfermen over Poes terwijl ze al acht maanden was, maar ze dartelden steeds achter mijn katten aan, honger natuurlijk.
    Had ik sterk moeten zijn en haar naar t asiel moeten brengen maar ik kon het niet. Het heeft me veel tijd, geduld en energie gekost om haar dicht bij me te krijgen. Vond ik niet erg.
    Ze is nu zes en ondanks hoe ze is, zal ik haar vreselijk missen.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Herkenbaar hoor. Ik kon komma en stip (en moederpoes toen nog) niet aan hongerdood en kou laten doodgaan. Moederpoes is op een gegeven moment vertrokken. Komma en stip zijn er nogsteeds. Komma is in de winter binnen geweest, maar niet kattenbak zindelijk. Stip begint losser te worden, maar komt niet binnen.

    Daarom heb ik een jaar geleden oa Harfsen aangeschreven. Ze zijn daar welkom, ik zal ze blijven sponsoren. Maar pas als ik echt weg moet. Zijn ze dan beiden gewend aan binnen, dan gaan ze mee. Voorwaarde is dan de tuin. Gelukkig kunnen ze goed (ze zijn verliefd) met mijn hond.
  7. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Herkenbaar hoor. Ik kon komma en stip (en moederpoes toen nog) niet aan hongerdood en kou laten doodgaan. Moederpoes is op een gegeven moment vertrokken. Komma en stip zijn er nogsteeds. Komma is in de winter binnen geweest, maar niet kattenbak zindelijk. Stip begint losser te worden, maar komt niet binnen.

    Daarom heb ik een jaar geleden oa Harfsen aangeschreven. Ze zijn daar welkom, ik zal ze blijven sponsoren. Maar pas als ik echt weg moet. Zijn ze dan beiden gewend aan binnen, dan gaan ze mee. Voorwaarde is dan de tuin. Gelukkig kunnen ze goed (ze zijn verliefd) met mijn hond.


    Slaapt Stip dan in de winter buiten en weet je of ze dan in de buurt slaapt?
    Ik heb even gekeken bij Harfsen, ziet er goed uit, maar wat een eind weg!
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bindi


    Slaapt Stip dan in de winter buiten en weet je of ze dan in de buurt slaapt?
    Ik heb even gekeken bij Harfsen, ziet er goed uit, maar wat een eind weg!

    Stip slaapt inderdaad altijd buiten. Ik heb twee huisjes. In 1 van die twee slaapt hij altijd. Maar er zijn ook andere plekken waar hij slaapt. Ik weet niet waar die zijn. Nu in de zomer is komma ook niet binnen geweest.
  9. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Stip slaapt inderdaad altijd buiten. Ik heb twee huisjes. In 1 van die twee slaapt hij altijd. Maar er zijn ook andere plekken waar hij slaapt. Ik weet niet waar die zijn. Nu in de zomer is komma ook niet binnen geweest.


    Moeilijk is dat he? Ik had Poes in de winter wel binnen. Ze sliep of op m'n bed of op kleedje op de bank en Toulouse op de andere bank. Kater Twister wil binnen als t gaat vriezen en sliep boven bij zoon. Dat ging zo goed.
    Enfin, ik heb een speciale rustgevende halsband voor Gijsje besteld want die is erg hyper.
    Dat ik daar nou niet eerder aan heb gedacht.
    Werkt hetzelfde als de Feliway voor de katten. Die zijn wel rustig. Maar kunnen de woonkamer niet in.
    Hebben boven wel rust.
    Ik ga zo met zoon weer naar oude woning voor Poes, hopelijk komt ze binnen en krijg ik haar in de reismand.
    En dan haar brengen naar ex.
  10. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef Bindi


    Moeilijk is dat he? Ik had Poes in de winter wel binnen. Ze sliep of op m'n bed of op kleedje op de bank en Toulouse op de andere bank. Kater Twister wil binnen als t gaat vriezen en sliep boven bij zoon. Dat ging zo goed.
    Enfin, ik heb een speciale rustgevende halsband voor Gijsje besteld want die is erg hyper.
    Dat ik daar nou niet eerder aan heb gedacht.
    Werkt hetzelfde als de Feliway voor de katten. Die zijn wel rustig. Maar kunnen de woonkamer niet in.
    Hebben boven wel rust.
    Ik ga zo met zoon weer naar oude woning voor Poes, hopelijk komt ze binnen en krijg ik haar in de reismand.
    En dan haar brengen naar ex.

    Er is ook nog GP he.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vond het vooral vervelend dat hij de warmte van komma moest missen nu, omdat zij lekker warm binnen zat. Omdat stip nu wel begint te ontdooien heb ik hoop. Buiten komt hij al naar me toe lopen met zijn staart omhoog. Ze herkennen mijn auto. Dat zorgt soms nog wel voor gevaarlijke taferelen. Rennen ze achter de auto langs als ik achteruit aan het inparkeren ben. Ook mijn fiets kennen ze en hoe ik er aan kom samen met de hond. Ze zijn zo leuk....
  12. Bindi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Bindi

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7

    Er is ook nog GP he.


    Smile
    Sorry ben zo moe, dat m'n brain maar nauwelijks werkt Smile
Terug naar de lijst