Eind afrekening gas

Eind afrekening gas 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    130 euro voor een benedenhuis uit 1922 met eensteensmuren, twee slaapkamers.
  2. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    141 pm hoekwoning muur isolatie 2 kinderen kook op gas....dag nacht meter inprensiepe snachts weeekend wassen en vaat wasser aan.
    250 vind ik ook hoog
  3. ilona-xxx
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van ilona-xxx
    Hier per maand 170 voor Essent. Geschakeld rijtjeshuis.
    Misschien dat ik minder ga betalen daar ik net verhuisd ben maar als ik kijk naar het verbruik dan vrees ik dat het bedrag hetzelfde blijft.
  4. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    Ongeveer ?85, maar zet bedrag op 125.

    Hoekhuis, slecht ge?soleerd, kook op gas, beneden dubbelglas, boven niet. Leven wel energiezuinig.
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    141 pm, groot hoekhuis, goede isolatie, vloerverwarming. Vind het nog veel.
  6. geert26
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van geert26
    ?195 per maand voor een groot vrijstaand huis. Maar dat bedrag gaat nog naar beneden omdat ik sinds een jaar zonnepanelen op het dak liggen heb en dus m'n eigen jaargebruik aan elektriciteit maak.
  7. Capibara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Capibara
    50 euro pm.
    Rijtjeshuis, heb geen gas, warmtepomp.
  8. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    220,- maar kreeg vorig jaar wel heeeeel veel terug. Maandbedrag vergeten naar beneden te zetten, toch maar eens doen.
  9. 181 per maand, 4 tot 6 persoons huishouden.hoekwoning goed ge?soleerd.
  10. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Ik zit op 65 euro maand aan kook en warm water gas verbruik en elektra, stook gas staat zo goed als 0 daar we nog een houtkachel hebben. vind t zelf moeilijk vergelijken, woon in een huis van begin 1900. geen spouwmuren, massief metselwerk, geen vloer isolatie geen dak isolatie enkel glas. of wel energie klasse F minus
  11. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    105 euro per maand maar ik heb geen centrale verwarming maar ??n gaskachel en een keukengeiser en ik woon een matig ge?soleerde jaren 50 tussenwoning.
    Wij zijn met twee, vaak met drie en regelmatig met vijf personen waarvan vier pubers.
    Mijn maandbedrag heb ik zelf wat hoger gezet om "nare verrassingen" te voorkomen
    Verbruik:
    Gas 652 m3
    Electra 2251 kWu
    Water 68m3 maar dat zit niet bij bovengenoemd bedrag in!
  12. josien1
    A happy girl

    Toon alleen de berichten van josien1
    Roely, wat is je verbruik? Welke energieleverancier? Stap je ook ieder jaar over (bijvoorbeeld meedoen aan de energieveling van de consumentenbond?). Zet je vaak de kachel aan of trekken jullie eerst een dikje trui aan. Is je huis wel goed geisoleerd?
Terug naar de lijst