Eind afrekening gas

Eind afrekening gas 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gebruik diverse vergelijkingssites en kies uit deze sites jouw beste aanbieding. Geen appels met peren vergelijken en overval zelfde verbruik en postcode invullen. Niet de poppetjes aanklikken voor je huishouding.

    Verbruik wat je invult is nu je jaar verbruik. Maak er een rond getal van (afronden naar boven uiteraard).

    Geef bij elke vergelijkingssite aan dat je een jaar contract wilt.

    Voorbeelden van vergelijkingssites :
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Vervolgens meld je je aan op de wijze die de site aangeeft. Soms heeft zo'n vergelijkingssite en bepaalde korting bij bedrijf x als je daar afsluit.

    Oh ja, hou er rekening mee dat sommige prijzen de korting aan het eind van het jaar verrekend is in de maand prijs. De werkelijke maandprijs is dus hoger.
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Gewoon vrijblijvend inschrijven bij de energie veiling vd consumentenbond. Zij doen de vergelijking voir je en komen met een vrijblijvend goedkoopste aanbod. Je hoeft geen lid te zijn
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar
    Gewoon vrijblijvend inschrijven bij de energie veiling vd consumentenbond. Zij doen de vergelijking voir je en komen met een vrijblijvend goedkoopste aanbod. Je hoeft geen lid te zijn

    Staat tussen de links idd.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    ? 150 euro p/m voor 3 personen..
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    sommige mensen bezuinigen op de stookkosten door met winterjassen aan in de auto te zitten
  6. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Sommigen suggereren dat sommigen bezuinigen op stookkosten door met winterjassen aan in de auto te gaan zitten.
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    ? 140, rijtjeshuis. Dit is wel een verhoogd bedrag en ook nog eens een zakelijk abonnement. Ik krijg naar verwachting een flink bedrag terug.
  8. roely
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van roely

    Ik heb een plannetje gemaakt om te bezuinigen wil ook spouwmuur isolatie laten aanbrengen.
    Wie heeft hier ervaring mee?
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Sommigen suggereren dat sommigen bezuinigen op stookkosten door met winterjassen aan in de auto te gaan zitten.


    was ik weer es te cryptisch?
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Het ligt geheel aan je verbruik.
    Ik woon met een volwassen zoon in een rijwoning uit 1995, woonoppervlakte 125 m2, 3 verdiepingen, plat dak.
    Redelijk goed ge?soleerd.
    Ons elektra verbruik ligt rond de 2000 Kwh per jaar en Gasverbruik (CV en koken) rond de 600 m3 per jaar.

    Omdat ik zonnepanelen heb laten installeren vorig jaar is mijn huidig maandbedrag 64 euro. Ik krijg dan vermoedelijk nog geld terug, maar ik mocht het bedrag niet lager zetten bij mijn huidige leverancier.
    Vorig jaar was mijn maandbedrag 60 euro en kreeg ik 90 euro terug. Dit was met 9 maanden zonnepanelen op mijn dak, net na de zonnigste maanden ge?nstalleerd.
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    net overgestapt naar nieuwe aanbieder Oxxio. Maandbedrag staat op ?140,-- lijkt mij wat veel bij een gasverbruik van 990 kuub en 2500 kwh stroom.Maar goed, ik weet ook niet hoe streng de winter gaat worden. Bij vorige aanbieder betaalde ik ?130,-- per maand.
  12. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    quote:
    Dit schreef robinet
    net overgestapt naar nieuwe aanbieder Oxxio. Maandbedrag staat op ?140,-- lijkt mij wat veel bij een gasverbruik van 990 kuub en 2500 kwh stroom.Maar goed, ik weet ook niet hoe streng de winter gaat worden. Bij vorige aanbieder betaalde ik ?130,-- per maand.

    De enegie belasting is fors omhoog gegaaan daarom betaal je meer permaand
Terug naar de lijst