Eind afrekening gas

Eind afrekening gas 

Onderwerp van roely

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Betaal je alleen voor gas 260 pmnd? Of zit hier ook nog wat anders bij? Hoeveel m? gas heb je verbruikt?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Maar wat is je verbruik dan, want met alleen een maand bedrag komen we niet ver...

    Ik betaal voor alles 150 euro en dan dure warmte in een huis van 6 jaar, rijtje.

    Mijn eind nota gaat voor elektra onder de 2500kWh uit komen. Dat is minstens 600kWh minder dan vorig jaar.

    Ik heb geen gas. In mijn vorige, slecht ge?soleerde huis wel. Zat daar op 1000m?.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gebruik diverse vergelijkingssites en kies uit deze sites jouw beste aanbieding. Geen appels met peren vergelijken en overval zelfde verbruik en postcode invullen. Niet de poppetjes aanklikken voor je huishouding.

    Verbruik wat je invult is nu je jaar verbruik. Maak er een rond getal van (afronden naar boven uiteraard).

    Geef bij elke vergelijkingssite aan dat je een jaar contract wilt.

    Voorbeelden van vergelijkingssites :
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<
    >>LINK<<

    Vervolgens meld je je aan op de wijze die de site aangeeft. Soms heeft zo'n vergelijkingssite en bepaalde korting bij bedrijf x als je daar afsluit.

    Oh ja, hou er rekening mee dat sommige prijzen de korting aan het eind van het jaar verrekend is in de maand prijs. De werkelijke maandprijs is dus hoger.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar
    Gewoon vrijblijvend inschrijven bij de energie veiling vd consumentenbond. Zij doen de vergelijking voir je en komen met een vrijblijvend goedkoopste aanbod. Je hoeft geen lid te zijn

    Staat tussen de links idd.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    @madrogoud Heb je misschien ook stads- of blokverwarming?
Terug naar de lijst