Test Vraag

Test Vraag 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef EmC


    Waarom? Het is de bedoeling dat we antwoorden beoordelen.


    Waarom mogen we de stelling niet beoordelen? Vind ik beter dan enkel de reacties. Zo kunnen mensen ook aangeven of ze met de stelling eens zijn of niet zonder dat ze direct een reactie hoeven geven.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Wat is het doel van die knoppen? Ik vind ze schreeuwerig. Plus voegt dit echt iets inhoudelijks toe?
  3. Bericht van EmC is op 17-09-2019 om 17:38:13 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchchf

     
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef EmC


    Het gaat om vraag en antwoord en niet om stellingen. Als iemand een vraag heeft, lijkt het me nogal arrogant om de vraag ergens op te beoordelen.


    Persoonlijk vind ik dit soort dingen enkel meer voor de "off-topic" en nieuwsklep draadjes dan de prive en ervaringen topics. Daar vind ik de like en dislike knoppen niet veel toevoegen. En in Off-topic vind ik het dan weer wel handig om die knoppen te hebben in het openingsbericht.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Persoonlijk vind ik dit soort dingen enkel meer voor de "off-topic" en nieuwsklep draadjes dan de prive en ervaringen topics. Daar vind ik de like en dislike knoppen niet veel toevoegen. En in Off-topic vind ik het dan weer wel handig om die knoppen te hebben in het openingsbericht.

    Mee eens.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Sorry, ik moet even resetten. Alles gaat weer op nul.
  7. Bericht van EmC is op 17-09-2019 om 17:34:45 uur verwijderd door Read.

    Reden: hgchch

     
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef EmC


    Maar daar is het helemaal niet voor bedoeld.
    Het gaat toch om beoordelen van antwoorden op bruikbaarheid? Niet om iemands argument in een discussie te liken of disliken.


    Dat is wat er in de spelregels staat.
    En jij denkt dat iedereen zich hieraan gaat houden en niet gaat gebruiken als de normale like/dislike knoppen van facebook?
  9. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Piep
    Wat is het doel van die knoppen? Ik vind ze schreeuwerig. Plus voegt dit echt iets inhoudelijks toe?

    1

    Mee eens. Ik zie de toegevoegde waarde ook niet en het is lelijk
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Piep
    Wat is het doel van die knoppen? Ik vind ze schreeuwerig. Plus voegt dit echt iets inhoudelijks toe?


    Ik vind het ook niets. Niet mooi en voegt wat mij betreft niets toe.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Vergeet niet dat het een testje is h??

    Ik kom dit systeem vrij vaak tegen op websites die over programmeren gaan. Dan vraagt iemand hoe je bijvoorbeeld een knop maakt om te kunnen stemmen en dan zijn er verschillende mensen die een antwoord geven. De anderen kunnen dan weer stemmen op welk antwoord het beste is. Dat werkt erg goed. Vandaar dat ik het hier ook wilde uitproberen. En dan speciaal in deze rubriek, omdat het hier echt om de kwaliteit van de antwoorden gaat en er - meestentijds - minder geneuzel tussendoor schiet.

    Het zijn dus geen "likes" op de Facebook-manier. Ik dacht ook dat het er niet zo uit zag, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist,
  12. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart
    Vergeet niet dat het een testje is h??

    Ik kom dit systeem vrij vaak tegen op websites die over programmeren gaan. Dan vraagt iemand hoe je bijvoorbeeld een knop maakt om te kunnen stemmen en dan zijn er verschillende mensen die een antwoord geven. De anderen kunnen dan weer stemmen op welk antwoord het beste is. Dat werkt erg goed. Vandaar dat ik het hier ook wilde uitproberen. En dan speciaal in deze rubriek, omdat het hier echt om de kwaliteit van de antwoorden gaat en er - meestentijds - minder geneuzel tussendoor schiet.

    Het zijn dus geen "likes" op de Facebook-manier. Ik dacht ook dat het er niet zo uit zag, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist,


    Denk dat dat eerder aan het soort site ligt dan aan iets anders.
    Bij een site die enkel aanwezig is om problemen op te lossen zal het wel werken. In een rubriek waar dat zo werkt zou het ook heel misschien kunnen werken, maar mensen zullen het eerder als een like/dislike gaan gebruiken volgens mij. Maar kan er volledig naast zitten. En misschien moet ik meer in de gaten houden waar welke topic gepost is. Aangezien ik voornamelijk vanuit Actueel werk, valt dat minder snel op namelijk.

    Kun je later ook sorteren op reacties met de meeste likes in een draadje? Dan kun je dus snel zoeken naar "de" oplossing van jou probleem.
Terug naar de lijst