Test Vraag

Test Vraag 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van EmC is op 17-09-2019 om 17:34:33 uur verwijderd door Read.

    Reden: vchcfhcfh

     
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Kun je later ook sorteren op reacties met de meeste likes in een draadje? Dan kun je dus snel zoeken naar "de" oplossing van jou probleem.


    Eerst even afwachten of het idee door de eerste fase van "help alles is anders" heen komt.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hmmm welk antwoord het beste is... Ik denk dat dat op oa niet gaat werken...
  3. Bericht van Solar is op 31-10-2018 om 11:27:19 uur verwijderd door Solar.

    Reden: Niet waar

     
    Bericht van kaatje is op 31-10-2018 om 11:53:59 uur verwijderd door kaatje.

    Reden: Vergeten te quoten :-)

     
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Het is op dit moment helaas zo, dat de stemmen niet "live" worden bijgewerkt. Dus als je een pagina al een tijdje voor hebt staan, dan kloppen de getoonde aantallen stemmen mogelijk niet meer. Dan kan het zijn dat de teller opeens flink omhoog gaat als je een plusje geeft.

    Dat is best wel een ingewikkeld ding, dus ik ga even afwachten of ik de tijd ga investeren om dat op te lossen...
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Ik ook. Gewoon even uitproberen. Snap het voordeel niet eerlijk gezegd. Ben ik net bijna los van Facebook krijgen we hier weer dat soort knoppen.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef EmC


    Nee hoor.
    Precies zoals je het uitlegt, had ik het ook begrepen.

    Ik dus duidelijk niet.
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik snap de toegevoegde waarde niet zo denk ik.
  8. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef bart
    Vergeet niet dat het een testje is h??

    Ik kom dit systeem vrij vaak tegen op websites die over programmeren gaan. Dan vraagt iemand hoe je bijvoorbeeld een knop maakt om te kunnen stemmen en dan zijn er verschillende mensen die een antwoord geven. De anderen kunnen dan weer stemmen op welk antwoord het beste is. Dat werkt erg goed. Vandaar dat ik het hier ook wilde uitproberen. En dan speciaal in deze rubriek, omdat het hier echt om de kwaliteit van de antwoorden gaat en er - meestentijds - minder geneuzel tussendoor schiet.

    Het zijn dus geen "likes" op de Facebook-manier. Ik dacht ook dat het er niet zo uit zag, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist,


    Dan moet je dus ook de antwoorden selecteren, tonen dus, op volgorde van aantal plussen... Antwoord met meeste plussen bovenaan
  9. Als je 2x op dezelfde knop drukt zie je een streepje.
  10. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Im heb een hoop geunliked...Smile
Terug naar de lijst