Hoelaat mogen bouwvakkers beginnen?

Hoelaat mogen bouwvakkers beginnen? 

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 15 november 2018 om 09:17:13

Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Tuurlijk kan het zo zijn dat er zwaarwegende redenen zijn om zo vroev in een woonwijk aan de slag te moeten. Daarpm kan je een vergunning aanvragen. Wordt ook toegekend he, zodat bouwvakkers dan gewoon aan de slag kunnen.
  2. Bericht van SunnySideUp is op 14-11-2018 om 08:57:31 uur verwijderd door Vraag & Antwoord-beheer.

    Reden: Reactie op verwijderd bericht

     
    Bericht van EmC is op 14-11-2018 om 09:00:55 uur verwijderd door EmC.

    Reden: reactie op reactie op verwijderd bericht

     
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Als er onrhefftfing is verleend, had de omgeving toch op de hoogte gesteld kunnen worden van mogelijke overlast? Dan is het nog steeds vervelend, maar toch anders (mits het niet te lang duurt)
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik ben benieuwd naar het antwoord van de gemeenteSmile
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Nou..het zal allemaal wel.
    Vergunning of geen vergunning. Maar 4.45 uur lawaai maken zodat een halve wijk wakker wordt midden in de nacht? Ik vind het belachelijk en kan me ook niet voorstellen dat daar een vergunning voor wordt afgegeven.

    Ze starten voor dag en dauw en om 15.00 uur stappen ze allemaal in hun busjes.
  6. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Hoe durven ze he... Vind ook dat ze tot minstens 18.00 uur moeten werken Smile
    Lui volkSmile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Laat ze gewoon op normale tijden werken. Zo ontstaat de minste overlast. Vind het absurd dat ze zo vroeg starten en had daar ook werk van gemaakt.
  8. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Laat ze gewoon op normale tijden werken. Zo ontstaat de minste overlast. Vind het absurd dat ze zo vroeg starten en had daar ook werk van gemaakt.


    Toen ze hier kwamen storten moest alle beton diezelfde dag op de plaatsen gestort zijn waar het nodig was. Toen zijn ze ook om 5 uur begonnnen en tot s'avonds 23 uur doorgegaan. Splitsen was niet mogelijk. (en ja daar was vergunning voor aangevraagd)
  9. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Er zullen ongetwijfeld allemaal legitieme uitzonderingen zijn waar vergunningen voor worden verleend, in de basis vind ik het abnormaal dat omwonenden overlast ervaren door vaklui die knettervroeg beginnen. Die omwonenden moeten namelijk ook gewoon nog de rest van de dag nog door.
  10. Bericht van EmC is op 14-09-2019 om 07:22:49 uur verwijderd door Read.

    Reden: hchcgh

     
  11. Zo zeg, die zijn rap met reageren. Smile
Terug naar de lijst