Gezocht: cursus fotografie

Gezocht: cursus fotografie 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Pi



    Ziet er wel leuk uit. Maar ik zie zo geen datums en totaalprijzen. Heb je een richtprijs voor me?


    Dat klopt, als je ze en mail stuurt krijg je een aantal data door van de soort cursus die je zoekt. Ik heb de basis gedaan. Maximum aantal deelnemers is 4. Ik had nog 2 medecursisten en we stonden op de (ienieminie)camping aan huis. Het is echt een idyllisch plekje, ik was aan het begin van de vakantie en het was heerlijk rustig. Ik had mijn eigen tentje bij me maar je kunt ook een huisje huren. De prijs weet ik niet meer zo uit mijn hoofd. Die ga ik opzoeken en dan laat ik je dat weten!
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef EmC
    Wat verwacht je zelf van een cursus en wat wil je eigenlijk gaan fotograferen?

    Goede vraag.....
    En ben je iemand die graag eerst in de techniek duikt of wil je liever spelenderwijs leren?
    De tip van Ren? was ook een goeie vond ik. Kom gezellig bij ons in de fotoclub, dan merk ne vanzelf wel wat je aanspreekt of nietSmile
  3. Pi als je in Breda woont is Belgie ook een optie neem ik aan. Veel goedkoper en echt goede cursussen. Zowel aan de kunstacademie als aan een pcvo.
  4. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef EmC
    Wat verwacht je zelf van een cursus en wat wil je eigenlijk gaan fotograferen?



    Ik wil weten hoe een camera precies werkt en onder welke omstandigheden je welke instellingen het beste kunt gebruiken.
    Ik wil graag natuurfoto's maken en ik ben gefascineerd door de lucht.
  5. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Een collega van mij heeft naast haar werk een opleiding fotografie gedaan aan de vrije universiteit in Rotterdam.
  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Rene_63


    Ze hebben ??n basiscursus en die moet je gevolgd hebben om toelating te krijgen voor de andere opleidingen wel goed maar best wel prijzig.

    Ik heb geen idee wat jouw kennis wat betreft fotograferen is maar let wel op dat er ook onder het aanbieden van workshops/cursussen fotografie een wildgroei is, ik zie een hoop workshops aangeboden worden door "fotografen" die zelf nog niet zo heel lang fotograferen en niet weten waar ze het over hebben.


    Er is op OA ook een fotoclub >>LINK<< als je je aanmeld kan je daar ook je vragen stellen en leren door te kijken wat en hoe anderen iets op de foto gezet hebben.


    Daarom vraag ik ook naar ervaringen, ze beweren allemaal ongeveer hetzelfde. Maar kunnen ze dat ook waar maken?
    Dan zal ik eens gaan kijken naar die basiscursus.
    Heb me net aangemeld voor de club. Bedankt voor de tip.
  7. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Voor jou niet in de buurt, maar wellicht wel interessant: >>LINK<<

    Oud-klasgenoot geeft daar les.


    Ziet er goed uit. Jammer dat de cursusdagen niet in het weekend vallen.
  8. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef nienkevb


    Dat klopt, als je ze en mail stuurt krijg je een aantal data door van de soort cursus die je zoekt. Ik heb de basis gedaan. Maximum aantal deelnemers is 4. Ik had nog 2 medecursisten en we stonden op de (ienieminie)camping aan huis. Het is echt een idyllisch plekje, ik was aan het begin van de vakantie en het was heerlijk rustig. Ik had mijn eigen tentje bij me maar je kunt ook een huisje huren. De prijs weet ik niet meer zo uit mijn hoofd. Die ga ik opzoeken en dan laat ik je dat weten!



    Al vast bedankt.
  9. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Goede vraag.....
    En ben je iemand die graag eerst in de techniek duikt of wil je liever spelenderwijs leren?
    De tip van Ren? was ook een goeie vond ik. Kom gezellig bij ons in de fotoclub, dan merk ne vanzelf wel wat je aanspreekt of nietSmile



    Wil wel eerst een beetje technische kennis opdoen en daarna leren door te proberen.
  10. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Sanseveria
    Pi als je in Breda woont is Belgie ook een optie neem ik aan. Veel goedkoper en echt goede cursussen. Zowel aan de kunstacademie als aan een pcvo.



    Dat is een goede tip. Ik ga daar eens naar kijken.
  11. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef scar
    Een collega van mij heeft naast haar werk een opleiding fotografie gedaan aan de vrije universiteit in Rotterdam.


    Beginnerscursus is helaas alleen op woensdagochtend en ik kan doordeweeks niet overdag ivm mijn werk.
  12. quote:
    Dit schreef Pi



    Dat is een goede tip. Ik ga daar eens naar kijken.



    Dan kan je het beste naar de cursus van t pcvo, als je mn de technische kennis zoekt. De cursus aan de kunstacademie is naast t technische gericht op t creatieve en meer out of the box denken.
Terug naar de lijst