Gezocht: cursus fotografie

Gezocht: cursus fotografie 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik heb deze zomer een week een fotografiecursus in Frankrijk gedaan. Je leert daar echt met je camera fotograferen zonder nabewerking. Dus echt de basis. Het is heel intensief en ontzettend leuk. Ik weet niet of dit je bedoeling is maar als dat wel zo is dan kan ik je een linkje doorsturen.
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Pi



    Dat was niet mijn eerste gedachte. Maar stuur het linkje maar door, wie weet is het toch wel iets voor mij.



    >>LINK<<
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Pi



    Ziet er wel leuk uit. Maar ik zie zo geen datums en totaalprijzen. Heb je een richtprijs voor me?


    Dat klopt, als je ze en mail stuurt krijg je een aantal data door van de soort cursus die je zoekt. Ik heb de basis gedaan. Maximum aantal deelnemers is 4. Ik had nog 2 medecursisten en we stonden op de (ienieminie)camping aan huis. Het is echt een idyllisch plekje, ik was aan het begin van de vakantie en het was heerlijk rustig. Ik had mijn eigen tentje bij me maar je kunt ook een huisje huren. De prijs weet ik niet meer zo uit mijn hoofd. Die ga ik opzoeken en dan laat ik je dat weten!
Terug naar de lijst