Wat is een normaal uurtarief voor een klusjesman?

Wat is een normaal uurtarief voor een klusjesman? 

Onderwerp van fresia

Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef scar
    Want wat zijn die gevolgen daarvan dan Dirk?

    Lees de link van Solar maar eens . En waarom denk je dat zelfstandigen aansprakelijkheidsverzekeringen hebben .
  2. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef maartje


    En bedenken dat ze vaak prutswerk leveren, ze werken niet voor niets zwart.



    Te generaliserend, ik ken heel veel topwerkers die 's avonds en/of in het weekend zwart bijklussen.
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Even stukje tekst uit een ( mijn) vakorganisatie artikel.

    De laatste weken worden mijn oren weer gepijnigd door de reclameslogan van Werkspot: ?Klus, klik, klaar.? Het klinkt alsof Werkspot in een muisklik voor een vakman kan zorgen. Maar de meeste vakmensen hebben hun peperdure abonnement be?indigd.



    De internet boy?s van werkspot hebben kapitalen verdiend aan de in crisis verkerende vaklui met toren hoge kosten voor een abonnement . Maar nu hebben ze alleen nog bemiddelaars die vaak een wit kenteken aansturen . Vakmanschap is niet alleen technisch maar ook wet technisch volgens NEN . En daar hoort regelmatig scholing ook bij . En zeker door de enorme wijzigingen de laatste jaren en in de toekomst .

    Maar goed lampen ophangen kun je noet veel mee fout doen hooguit de verkeerde klasse op de verkeerde plek of zonder aarde .
    22 apr '19 - 12:05:24 / 22 apr '19 - 14:38:41
  4. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    quote:
    Dit schreef maartje


    En bedenken dat ze vaak prutswerk leveren, ze werken niet voor niets zwart.


    Die snap ik niet!
    Zijn aardig wat vakmensen die gewoon in loondienst werken en prima hun vak verstaan.
    Maar puur voor de financi?n bijklussen. Niks mis mee.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mamavan2


    Die snap ik niet!
    Zijn aardig wat vakmensen die gewoon in loondienst werken en prima hun vak verstaan.
    Maar puur voor de financi?n bijklussen. Niks mis mee.


    Niet altijd, ik ken ze ook met een ww uitkering. Ik heb ze gezien wat voor prutswerk die bij mijn oude buren geleverd hebben. Ik snap dat er geen bedrijf is die die mensen in loondienst wil hebben.
  6. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia

    Wat dat betreft lijden de betrouwbare vakmensen onder die verhalen van prutsers en onbetrouwbare lui.
    En als je zelf niemand kent in je omgeving, dan kom je al snel bij werkspot uit. Maar daar zijn de ervaringen ook erg wisselend dus.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef fresia
    Wat dat betreft lijden de betrouwbare vakmensen onder die verhalen van prutsers en onbetrouwbare lui.
    En als je zelf niemand kent in je omgeving, dan kom je al snel bij werkspot uit. Maar daar zijn de ervaringen ook erg wisselend dus.


    Heb je bij jou in de buurt ook een klusbedrijf? In mijn vorige woonplaats kende ik er eentje, die was best wel ok?
  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    mocht er ooit een zwartwerker bij jou van de trap vallen, sleep hem/haar naar de voordeur van de buren. Vervolgens aanbellen en aan de buren vragen hoe het kan dat er een gewonde man/vrouw bij hen voor de deur ligt.......
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Dirk
    Vooral zwart inhuren en flikkert hij van de trap dan niet piepen tijdens de gevolgen . Geld ook voor vrijwilligers end .



    Dirk, kom op zeg, het is een plankje en lampje ophangen.
    Geen muur stucen ofzoiets.
  10. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik weet niet wat jouw uurtarief is Dirk, maar niemand huurt een wit betaalde professional in om een plank op te laten hangen en een lamp aan te sluiten.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Dirk

    Lees de link van Solar maar eens . En waarom denk je dat zelfstandigen aansprakelijkheidsverzekeringen hebben .
    en voor mij?
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef scar
    en voor mij?


    Als jij een zwartwerker inhuurt en hij/zij krijgt een ongeluk, dan ben jij verantwoordelijk

    >>LINK<<
Terug naar de lijst