Ziektekostenverzekering voor hond

Ziektekostenverzekering voor hond  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Kijk op deze site voor de goedkoopste dierenarts bij jou in de buurt:

    >>LINK<<
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje
    Kijk op deze site voor de goedkoopste dierenarts bij jou in de buurt:

    >>LINK<<

    Pets Health staat er niet tussen, terwijl zij de prijzen op de website hebben staan (en de goedkoopste zijn als ik op castratie kat selecteer). En castratie is vaak een prijs waarbij pijnstilling nog in rekening wordt gebracht. Er worden all in of all off prijzen zichtbaar gemaakt (pets health rekent op castratie dagen €49,50 incl alles).
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Pets Health staat er niet tussen, terwijl zij de prijzen op de website hebben staan (en de goedkoopste zijn als ik op castratie kat selecteer).



    Misschien moet je dat ff melden daarSmile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Misschien moet je dat ff melden daarSmile

    Da's wel een idee. Een andere da is wel te vinden, maar heeft de tarieven niet vrij gegeven.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Da's wel een idee. Een andere da is wel te vinden, maar heeft de tarieven niet vrij gegeven.


    Ik was laats voor mijn buurvrouw aan het zoeken voor een dierenarts voor de hond, toen ontdekte ik deze site en dan zie je de enorme prijsverschillen tussen dierenartsen. De meeste in de buurt hebben geen prijzen op hun site staan.
  6. Dion
    Scribo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Dion
    quote:
    Dit schreef Erna
    Ik heb nog nooit honden verzekerd. Doorgaans kost het meer dan het oplevert.


    Dat is eigenlijk het principe achter alle verzekeringen.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Misschien moet je dat ff melden daarSmile

    Done
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Done


    Smile
  9. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef maartje
    Kijk op deze site voor de goedkoopste dierenarts bij jou in de buurt:

    >>LINK<<



    Ik denk: dat is een goed idee. En toen zag ik alleen maar dierenartsen ten noorden van mijn huis. Geen enkele ten zuiden van mijn huis.
    Voer ik een postcode in die wat zuidelijker ligt, krijg ik een hele andere serie dierenartsen, maar alleen die die ten zuiden van mijn huis zitten.
    Ze hebben dus kennelijk een beperking in de zoekfunctie: je kunt in een bepaalde regio zoeken, maar dus niet op straal.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ik denk: dat is een goed idee. En toen zag ik alleen maar dierenartsen ten noorden van mijn huis. Geen enkele ten zuiden van mijn huis.
    Voer ik een postcode in die wat zuidelijker ligt, krijg ik een hele andere serie dierenartsen, maar alleen die die ten zuiden van mijn huis zitten.
    Ze hebben dus kennelijk een beperking in de zoekfunctie: je kunt in een bepaalde regio zoeken, maar dus niet op straal.


    Met mijn postcode zie ik 47 dierenartsen rondom Leusden.
  11. foetske
    ja, best jôh!

    Toon alleen de berichten van foetske
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Pets Health staat er niet tussen, terwijl zij de prijzen op de website hebben staan (en de goedkoopste zijn als ik op castratie kat selecteer). En castratie is vaak een prijs waarbij pijnstilling nog in rekening wordt gebracht. Er worden all in of all off prijzen zichtbaar gemaakt (pets health rekent op castratie dagen €49,50 incl alles).



    quote:
    Dit schreef maartje



    Misschien moet je dat ff melden daarSmile



    Ik neem aan dat we er dan van uit gaan dat die website onafhankelijk is.

    Meestal zijn de duurste georganiseerd: die maken dan een website waar 'DE' goedkoopste op staat. Van hun organisatie, wel te verstaan. Kiek uut!


    Overigens is dit alles off-topic. De verzekering is al lang uit beeld.....!
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef foetske






    Ik neem aan dat we er dan van uit gaan dat die website onafhankelijk is.



    Ja,want alle dierenartsen kunnen zichzelf ook aanmelden voor die site, als hun praktijk er nog niet bij staat.

    >>LINK<<
    16 dec '19 - 13:38:21 / 16 dec '19 - 13:52:38
Terug naar de lijst