Ziektekostenverzekering voor hond

Ziektekostenverzekering voor hond  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Het loont sowieso de moeite om te shoppen als je een dierenarts nodig hebt. Waar ik woon (platteland) is een grote praktijk die het monopolie heeft over de hele regio. Een castratie is hier twee keer zo duur als een dorp verderop, bij een praktijkje aan huis.

    Ik heb me een half jaar geleden verdiept in die verzekeringen, maar kom er ook niet goed uit. Je betaalt echt veel premie, om dan uiteindelijk 50% van de rekening vergoed te krijgen en dan zijn daar nog uitzonderingen op ook. Dus moet je hond iets voor 1000 euro ondergaan, dan betaal je evengoed zelf nog 500 euro. Ik probeer daar nu voor te sparen.
    Mijn hond is een vuilnisbak, maar om een verzekering te kunnen afsluiten, moet ik kiezen welk ras ze heeft. Nou, dan scroll ik door al die rassen heen op zoek naar de goedkoopste, want een cocker spaniël is duurder dan een kooiker, om maar wat te noemen. Bizar.

    Dus nee, behalve sportpaarden - want dat gaat echt om grote bedragen - heb ik nooit iets verzekerd.
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef maartje
    Kijk op deze site voor de goedkoopste dierenarts bij jou in de buurt:

    >>LINK<<



    Ik denk: dat is een goed idee. En toen zag ik alleen maar dierenartsen ten noorden van mijn huis. Geen enkele ten zuiden van mijn huis.
    Voer ik een postcode in die wat zuidelijker ligt, krijg ik een hele andere serie dierenartsen, maar alleen die die ten zuiden van mijn huis zitten.
    Ze hebben dus kennelijk een beperking in de zoekfunctie: je kunt in een bepaalde regio zoeken, maar dus niet op straal.
Terug naar de lijst