Wat is een Instagram naam waard?

Wat is een Instagram naam waard? 

Onderwerp van Jan_

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Is het geen scam?

    Google maar eens op ‘someone want to buy my Instagramname’

    Alles om bij je bankgegevens te komen bij de betaling.

    Smile


    Ja ik ben me ervan bewust dat het een scam zou kunnen zijn. Ik zal voorzichtig zijn...
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Jan_


    Ja ik ben me ervan bewust dat het een scam zou kunnen zijn. Ik zal voorzichtig zijn...


    Laat je betalen met goudstaven of kamelen Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Ik zou er niet op ingaan, vind het te vaag en onduidelijk. Een account met zoveel volgers, maar amper berichten en activiteit. Klopt gewoon niet.
  4. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    quote:
    Dit schreef Jan_


    Ja ik ben me ervan bewust dat het een scam zou kunnen zijn. Ik zal voorzichtig zijn...

    Vraag even of ie bereid is in Bitcoin te betalen. Dan hoef je geen bankgegevens te geven en weet je gelijk of het enigszins serieus is.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Jako

    Vraag even of ie bereid is in Bitcoin te betalen. Dan hoef je geen bankgegevens te geven en weet je gelijk of het enigszins serieus is.

    Of via PayPal. Maak een nieuw account daar, als je doorgaans PayPal gebruikt.
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    Hmm het lijkt erop dat de gloop. nl de com en de EU nog vrij zijn, dat is gek.
    Zeg 3000 euro, en als ie accoord gaat en om je bank gegevens vraagt zeg dan dat ie 2700 mag betalen via western union?
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Domein namen is toch wat anders dan een insta naam?
  8. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Domein namen is toch wat anders dan een insta naam?

    Yes, maar als je een merk in de markt wil zetten zou ik ook een website naam verwachten...
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Yes, maar als je een merk in de markt wil zetten zou ik ook een website naam verwachten...

    Das waar.
  10. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Yes, maar als je een merk in de markt wil zetten zou ik ook een website naam verwachten...


    Idd.

    De domein naam vastleggen is toch wel 1vd eerste stappen om te doen.

    Goede opmerking van je @Carla-S
  11. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Gloop! is een Portugees babykledingmerk, zie >>LINK<< ik vrees dat deze influencer binnen Europa niet ver gaat komen met die merknaam als "zijn" kledingproducent niet uit Portugal komt noch babykleertjes maakt...
  12. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Zoveel als de gek ervoor geeft. In deze neig ik toch richting scam. Maar wil je dit voortzetten, dan de tegenpartij met een voorstel laten komen (liefst per e-mail, daar kun je zeker ook dingen uit afleiden), en altijd uitgaan van het feit dat zij iets van jou willen, en niet andersom.
Terug naar de lijst