Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Welke type heb je gekocht?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hoe gaat het met jouw robot @Eeva?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zo fijn dat het goed gaat en dat voor zo weinig geld!!! Geniet er van!
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Medion MD18600, 119,- bij bol.com.

    Hoop hem morgen te kunnen testen.

    Eeva heeft de 18500 en leobak de 18501. Ik ga es ff kijken wat de verschillen zijn.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het verschil tussen de 18500/18600 kan ik niet ontdekken. De 18501 heeft ook een natte dweil functie. @leobak heb je die dweil functie al eens gebruikt en hoe bevalt dat?
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn hombot heeft weer kuren met een wiel. Dit keer lijkt het er op dat ik het niet opgelost krijg. Ik zal dus naar een andere omkijken.

    Kunnen de mensen uit dit draadje die er één hebben aangeschaft de afgelopen maanden, iets vertellen over hun apparaat?



    9 jun '20 - 19:58:38 / 9 jun '20 - 20:54:35
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik heb m even opgezocht. Ik ben onder de indruk.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Astrid


    Ziet er zeker goed uit.

    Laten jullie de robotstofzuiger alleen beneden stofzuigen of zetten jullie deze met basisstation ook weleens boven?

    Ik pakte de mijne vroeger wel eens op voor m'n slaapkamer. Ideaal onder het bed. Als ie dan klaar was, stond ie op de plek waar ik m had laten beginnen en bracht ik m weer naar beneden.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Vandaag is mijn Euvy gearriveerd. Ze is inmiddels opgeladen en bezig met haar verkenningstocht door mijn huis. Ze gaat iets minder georganiseerd te werk als mijn oude vriend Mr Hombot. Bleef best lang hangen op m'n vloerkleed en van enig iq (boost iq zou ze hebben bij herkennen andere ondergrond) is nog geen sprake. Volgens mij gaat ze door tot ze op is. We zullen het zien. Het wordt altijd schoner dan als ze er niet is. En ze is stukken goedkoper dan mijn Hombot was (bijna nergens meer te koop, zag ik), minder spraakzaam (ze is erg zwijgzaam zeg maar) en een stuk stiller. Ik zou haar wel in de nacht kunnen laten rijden, denk ik.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja dat huis onder de bank is ideaal. Dat kan bij mij niet. Ze is slank, maar niet zo slank dat ze onder mijn bank past Smile Vooralsnog ben ik wel blij maar haar geloof ik.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Euvy rijdt tot ze leeg is. Dat kan dus wel anderhalf uur duren. Maar daarna, moet gezegd, is het ook schoon! Ze loopt nergens op vast. Ze zuigt zelfs mijn zwarte deurmat, iets wat Mr Hombot niet deed. Ik ben erg blij met haar en dat voor €179 euro.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    @Kilroco Eeva heeft dezelfde robot als jij.
Terug naar de lijst