Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ben bezig via marktplaats...dan heb ik een goede voor een mooie prijs. Stel dat de accu vervangen moet, is dat nog geen probleem.

    Wel draaiend bekijken.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Toen mijne ineens onverklaarbaar dood was (ondersteuning lg repte niet over dode batterij) overwoog ik deze te kopen. Gelukkig was ik eigenwijs en kocht ik een nieuwe batterij en dus doet Mr Hombot weer wat ie moet doen.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    @Dayenne.. die medion. Is die oke?

    nu 70 euro nl.

    Ik heb m niet getest natuurlijk, maar wilde deze dan proberen. Review op bol lijkt oké.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb m niet getest natuurlijk, maar wilde deze dan proberen. Review op bol lijkt oké.


    Reviews voor de zwarte >>LINK<<
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hou er rekening mee dat een laadstation een meter vrij zicht heeft zodat ie m terug kan vinden (geldt voor elke robot die zelf terugkeert). Daarnaast dus snoeren wegwerken en touwtjes. Ook met mijn hombot moet ik m af en toe opzoeken. Hij is dan vast gelopen op een obstakel en blijft dan staan. Mijn huidige stoelen met u-frame poten is een dingetje. Mijn vorige stoelen was niks mee aan de hand.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eeva
    klinkt allemaal goed.. voor 70 euro hoef ik me er dan geen buil aan te vallen... ik ga deze maar eens halen denk ik..

    Zou ik absoluut gedaan hebben.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Waar zit je dit dat die nu 70 euro kost. In de folder staat die niet.

    Volgens mij plaatselijke afprijzing. Dr staat er nog één zo te zien op de foto.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Eerste keer goed opladen. Beter voor de batterij. Morgen de eerste keer laten zuigen. Virtuele muur is handig! Dat heb ik niet.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    Lijkt mij of een 4kantige de zelfde problemen ervaart. Met een gewone en veel sterkere stofzuiger zijn hoekjes en randen al moeilijker dan grote vlakken

    Mijn vierkante gaat strak langs de muur. Met de borstels aan de zijkant werkt ie troep naar het midden waardoor de zuiger het opzuigt.

    Mijn laagpolige vloerkleed pakt ie moeiteloos. Daarnaast kan hij over drempels van een cm of drie. Maar mijn zwarte deurmat vindt hij lastig. Zijn infrarood werkt dan niet goed dus hij weet niet waar hij is.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Ben bezig via marktplaats...dan heb ik een goede voor een mooie prijs. Stel dat de accu vervangen moet, is dat nog geen probleem.

    En gelukt?

    @Eeva hoe bevalt jouw robot?
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik herken bij mijn hombot ook geen systeem. Hij komt wel bijna overal. De ene keer start ie in de zithoek, de andere keer gaat ie eerst naar de keuken. Smile
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Het zijn net mannen Smile

    Hij heet bij ons dan ook Mr Hombot Smile
Terug naar de lijst