De kanaal eilanden.

De kanaal eilanden. 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Op 19 januari 1996 is er een uitzending van het programma 'weg van de snelweg' (1984 tot 2002; ik vond dat destijds heel erg leuk) over de kanaal eilanden geweest, link: >>LINK<<
    Plaatje
  2. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef 00h
    Ik hoop op net na de regelingen in een heel rustige tijd daar te zijn.... wie weet lukt dat, maar inderdaad niet reserveren natuurlijk stel je voor...
    alhoewel twee week aan een baai in een tentje geheel geïsoleerd... mooi boek mee hmmmmmmmm



    Mont St Michel is ook prachtig, St Malo idem.......dus tsja Smile
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Mont St Michel is ook prachtig, St Malo idem.......dus tsja Smile

    Er is zoveel moois idd misschien ga ik wel naar dochter in Zweden als dat kan...( Minder kans, denk ik) t is nog allemaal vaag, wat in juli mogelijk is,
    een eigen plan maken gaf me even een fijn gevoel ja.

    Door het hier neer te typen leek het al iets meer concreet.
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Zweden is ook nog hartstikke oranje. Je kiest ze wel uit :)
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Bijna alles is nog oranje

    Dat gaat per 1/7 anders zijn gok ik
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Het zou zomaar kunnen zijn dat er opeens weer van alles mogelijk is dan, of juist niet.
    Ik ga straks s bellen hoe het met deze reis gesteld is:

    >>LINK<<


    Ik kan niet vinden dat het havenfeest in Brest afgelast is.
    Dat zal heus wel en dan gaat deze tocht niet door vermoed ik, ik ben benieuwd.

  7. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    00hkee dat was voorspelbaar deze reis gaat niet door. Bij de organisatie weten ze zelf nog niet goed wat er wel of niet door gaat. k Heb gezegd dat als ze een boot willen vullen ze kunnen overleggen of ik nog ergens mee kan varen.
    Hoe oud bent u we hebben ook Single reizen over het Wad? Hmmm neh t moet net iets avontuurlijker... toch?

  8. Wim
    Abonnee sinds 12.01.2008

    Toon alleen de berichten van Wim
    Brest, 🇫🇷, ik moet dan -haast automatisch-, vanwege interesse, aan dit stukje geschiedenis denken: >>LINK<<

    en weer on topic.
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef 00h
    00hkee dat was voorspelbaar deze reis gaat niet door. Bij de organisatie weten ze zelf nog niet goed wat er wel of niet door gaat. k Heb gezegd dat als ze een boot willen vullen ze kunnen overleggen of ik nog ergens mee kan varen.
    Hoe oud bent u we hebben ook Single reizen over het Wad? Hmmm neh t moet net iets avontuurlijker... toch?



    Wij zijn eens bijna omgeslagen met een zeilboot op het IJsselmeer, dat vond ik best wel avontuurlijk genoeg, eigenlijk Smile
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Hahaa die Maartje, ja t kan spoken op het water.

    De Oostzee wordt druk deze zomer, nu een reis van Glückstadt (nog nooit van gehoord) naar Kiel
    de route wordt me nog doorgestuurd, maar ik denk toch in 7 dagen om Denemarken heen.

    In Denemarken kan men nog niet aanleggen, er wordt druk gepuzzeld in de vaarwereld.
  11. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Hierbij extra informatie over de zeilreis van Gluckstadt naar Kiel op de Avatar. De reis gaat sowieso via de kanalen binnendoor van Gluckstadt naar Kiel. Afhankelijk van het weer wordt er meer op de Noordzee (voorafgaand aan de doorsteek) of Oostzee (na de doorsteek) gevaren. Geen rondje rond Denemarken dus. Op dit moment zijn de deelnemers vooral tussen de 60 en 70, 2 losse dames en een echtpaar en nog 2 dames hebben een optie. De kapitein en kok zijn Nederlands, de matroos is Iers en spreekt Engels. Afhankelijk van hoe actief je wil zeilen is alles mogelijk (navigeren, in de mast klimmen, zeilen zetten, sturen etc.) maar als je liever een boek leest mag dat ook. Ik heb een optie op een hut voor je genomen t/m vrijdag 26 juni.
    De Avatar
  12. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    /800px-Karte_Nord-Ostsee-Kanal.png[/IMG]

    bijna 100 km is dat kanaal dat is 1 dag doorvaren.
Terug naar de lijst