De kanaal eilanden.

De kanaal eilanden. 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Er stond iets over een Zweefveer
    ik had geen idee wat dat is
    kijk nou op 5 minuut zie je hoe het werkt... eerst iets bedenken wat je denkt dat het is.
    Een zweefveer aan een brug; wat voor beeld vorm jij?



    behoorlijk zaai kanaal om door te varen lijkt me... maar goed.
  2. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Mijn ouders hadden daar ooit een vakantie geboekt omdat er belastingvrije artikelen te koop zouden zijn. Helaas door ziekte is de reis nooit doorgegaan.
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Wel jammer...
    Ik word hier nog niet helemaal enthousiast van.
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Deze hadden ze vast voor me gereserveerd, die heb ik toch maar afgezegd, een hele dag door een recht kanaal varen lijkt me niet wat.
    Ben ik weer planloos, benieuwd naar wat er vanavond gezegd wordt en hoe de zeilbotenwereld daar op in speelt.

  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h


    Gisteren AIR BNB gevraagd hoe de situatie er is,bericht terug uit Guernsey gisteren:


    Hi
    You will he asked to provide an address when you arrive in Guernsey. By law you have to go straight to that address and remain there for 2 weeks. You are not allowed to leave the property even to go for a walk or to the shop.
    Very restricting. Someone recently caught breaking the rules and was fined £6000.


    bericht uit Jersey gisteren:
    We were due to have open borders from this weekend, although the date was debated today by our government with a view to possibly e tending by a week. I don’t think that will happen though as I’m we currently have zero cases. The current position is that you will have to have a covid-19 test on arrival and self-isolate until you get the result which will be within 12 hours.

    en vandaag er achter aan:

    Just to let you know that borders to Jersey are definitely opening tomorrow and there will now be no quarantine requirement before COVID test results are received.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    Dus je gaat?
  7. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    k weet niet... eerst de berg was wegwerken hier en s wat orde op zaken stellen, dochter wil misschien naar NL komen en ze zoekt uit of ik naar haar kan komen...
  8. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef 00h
    k weet niet... eerst de berg was wegwerken hier en s wat orde op zaken stellen, dochter wil misschien naar NL komen en ze zoekt uit of ik naar haar kan komen...



    Kortom.................
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    quote:
    Dit schreef 00h
    k weet niet... eerst de berg was wegwerken hier en s wat orde op zaken stellen, dochter wil misschien naar NL komen en ze zoekt uit of ik naar haar kan komen...



    Smile
    Zooooveel ideeen....
    Mensch GA gewoon!
  10. HenkG
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van HenkG
    quote:
    Dit schreef Anke



    Smile
    Zooooveel ideeen....
    Mensch GA gewoon!

    Hahaha ik denk dat 00h al net zoveel plezier heeft van de plannenmakerij ervoor dan als ze gewoon zou gaan....
  11. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Agamus

    Hahaha ik denk dat 00h al net zoveel plezier heeft van de plannenmakerij ervoor dan als ze gewoon zou gaan....

    Hee Henk!
    Kom je weer eens langs op OA.
    Ja dat zeg je wel goed.
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef 00h
    k weet niet... eerst de berg was wegwerken hier en s wat orde op zaken stellen, dochter wil misschien naar NL komen en ze zoekt uit of ik naar haar kan komen...



    Dus.............
Terug naar de lijst