Met spoed seniorenwoning gezocht

Met spoed seniorenwoning gezocht 

Onderwerp van mickey

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    6km vanaf Zaltbommel:

    Nieuwaal

    >>LINK<<


    Mogelijkheid voor slaapkamer en badkamer beneden.
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    20 jun '20 - 15:13:12 / 20 jun '20 - 22:24:00
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Lekker bezig Maartje!
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  5. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    Maartje, je bent een topper!

    Ik ga even alles op het gemakje bekijken. Er zitten woningen tussen die we al bekeken hebben en veel huurwoningen vallen al af. Iets met alleen AOW zonder pensioen.
  6. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    quote:
    Dit schreef maartje
    Huur Zaltbommel:

    >>LINK<<

    Geen tuin, wel balkon.


    Helaas: geen lift, een minimum inkomen van 3,75 keer de kale huur

    quote:
    Dit schreef maartje
    Kerkwijk, slaapkamer en badkamer beneden:

    >>LINK<<


    Staat al lang te koop en is een renovatieproject. Hier begin je op 87-jarige leeftijd niet meer aan.

    quote:
    Dit schreef maartje
    Gameren, dichtbij Zaltbommel:

    >>LINK<<

    Badkamer is beneden, van de waskamer een slaapkamer makenSmile


    Woning is bekend, maar de 'verbouwings'beren op de weg zijn nog te groot ...

    quote:
    Dit schreef maartje
    6km vanaf Zaltbommel:

    Nieuwaal

    >>LINK<<


    Mogelijkheid voor slaapkamer en badkamer beneden.



    Deze zou interessant kunnen zijn. Helaas staat er (nog) geen plattegrond bij, maar het kantoor in de garage en de bijkeuken bieden wellicht opties.

    quote:
    Dit schreef maartje
    Misschien het overwegen waard:


    17km vanaf Zaltbommel

    Dreumel:
    >>LINK<<

    Wijk en Aalburg:
    >>LINK<<


    >>LINK<<


    Woudrichem:
    >>LINK<<

    Den Bosch:

    >>LINK<<

    Alphen:
    >>LINK<<



    Geertruidenberg:
    >>LINK<<





    Je bent écht goed bezig geweest, maar dit is helaas geen optie.
    Wanneer je met spoed opgenomen wordt in een verzorgingstehuis, kan ik me voorstellen dat je uit je sociale omgeving gehaald wordt.
    Maar wanneer je, net als mijn moeder, bijna 60 jaar in één huis hebt gewoond, dan gaat dat simpelweg niet.


    Echt als laatste optie is dat mijn moeder tijdelijk bij mijn zus of bij mij in huis komt. Geen ideale situatie, maar dan is het maar zoals het is.
    Maar Maartje, dank je. Je hebt me in ieder geval ook met de neus een andere kant op laten kijken. Eens zien of daar nog oplossingen uit komen.

  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    De prijzen in die regio liggen enorm hoog. In een lagere prijsklasse is er weinig aanbod. Ik zelf vind deze de mooiste

    >>LINK<<
  8. Bericht van maartje is op 21-06-2020 om 20:50:22 uur verwijderd door maartje.

    Reden: Dubbel

     
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Of deze in Zaltbommel en dan er voor een paar duizend euro er een traplift in laten zettenSmile

    >>LINK<<


    >>LINK<< (Goedkoop en goed adres voor trapliften)
  10. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    quote:
    Dit schreef maartje
    De prijzen in die regio liggen enorm hoog. In een lagere prijsklasse is er weinig aanbod. Ik zelf vind deze de mooiste

    >>LINK<<


    Dit is ook de mooiste en meest praktische woning voor het budget wat ze te besteden heeft.
    Gister heb ik het balletje 'Hurwenen' opgegooid en ondanks de niet enthousiaste reactie (ronduit negatief) heb ik net toch een bezichtiging aangevraagd.
    Wordt vervolgd ...
  11. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    quote:
    Dit schreef maartje
    Of deze in Zaltbommel en dan er voor een paar duizend euro er een traplift in laten zettenSmile

    >>LINK<<


    >>LINK<< (Goedkoop en goed adres voor trapliften)


    Mijn zus en ik hebben voor andere woningen ook een traplift benoemd. Ooit wel eens een mobiele - toen nog - 86-jarige zien steigeren bij het woord traplift?
    Gister is ze 87 geworden, heeft altijd op de begane grond geslapen, heeft vooralsnog geen hulpmiddelen nodig en weigert pertinent om een traplift in een woning aan te brengen.

    Ze is volledig wilsbekwaam, maar op een gegeven moment zal ze echt geen keus meer hebben ...
  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey


    Dit is ook de mooiste en meest praktische woning voor het budget wat ze te besteden heeft.
    Gister heb ik het balletje 'Hurwenen' opgegooid en ondanks de niet enthousiaste reactie (ronduit negatief) heb ik net toch een bezichtiging aangevraagd.
    Wordt vervolgd ...



    Ik hoop dat ze het huis mooi vindtSmile

    Bij jullie in de omgeving moet je iets van 5 ton hebben om een geschikt huis in het gewenste gebied te kopen.

    Ik denk dat ik nu alles wel gezien heb wat er daar te koop en te huur is + alle vakantiewoningen SmileSmile


    quote:
    Dit schreef mickey


    Mijn zus en ik hebben voor andere woningen ook een traplift benoemd. Ooit wel eens een mobiele - toen nog - 86-jarige zien steigeren bij het woord traplift?
    Gister is ze 87 geworden, heeft altijd op de begane grond geslapen, heeft vooralsnog geen hulpmiddelen nodig en weigert pertinent om een traplift in een woning aan te brengen.

    Ze is volledig wilsbekwaam, maar op een gegeven moment zal ze echt geen keus meer hebben ...


    Ik heb ook zo’n moeder, die is iets jonger, maar ik denk dat ze net zo zou reageren op het woord ‘traplift’Smile
Terug naar de lijst