Met spoed seniorenwoning gezocht

Met spoed seniorenwoning gezocht 

Onderwerp van mickey

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    quote:
    Dit schreef maartje
    Ik duimSmile


    Intussen heb ik ook nog deze gevonden:

    Aalst:

    >>LINK<<

    De badkamer is beneden.


    Mooie badkamer op de begane grond maar dan krijg je toch weer het verhaal van de traplift Smile
    Zo ver is ze nog niet ...
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey


    Mooie badkamer op de begane grond maar dan krijg je toch weer het verhaal van de traplift Smile
    Zo ver is ze nog niet ...



    Ik denk dat die woonkamer groot genoeg is om m te splitsen in een woonkamer en slaapkamer.
  3. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik denk dat die woonkamer groot genoeg is om m te splitsen in een woonkamer en slaapkamer.



    Dat had ik hier ook al voorgesteld, in het dorp waar ze echt het liefst wil wonen: >>LINK<<

    Stond al lang te koop dus dan kan er het één en ander van de vraagprijs af. Ik was de enige die dat als mogelijkheid zag en mocht niet reageren :(
    Nu is het verkocht onder voorbehoud.

    De woning in Aalst gaat het zeker niet worden. De groene cirkel was in eerste instantie het zoekgebied. Na de andere blik van jou heb ik het zoekgebied met moeite aan mogen passen naar de oranje cirkel ...

  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik zou deze ook nog gaan bekijken:

    >>LINK<<
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik denk dat die woonkamer groot genoeg is om m te splitsen in een woonkamer en slaapkamer.

    Keuken verplaatsen naar woonkamer, oude keuken wordt slaapkamer.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey
    [B]Update

    Een half uur hebben we met de makelaar gebabbeld en de woning bekeken om toch minder enthousiast weer naar huis te gaan.
    Er moet veel gebeuren: alle apparatuur in de keuken is ~ 20 jaar oud (maar werkt nog), is er is asbest in het garagedak verwerkt, het garagepad moet opnieuw worden aangelegd met een lange, schuine oploop naar de voordeur. Hier zijn namelijk verschillende (hoge) opstapjes om binnen te komen.

    Er is ook hier heel veel interesse voor de woning, maar ik denk dat de vraagprijs van € 250000 niet in verhouding is met de staat van de woning. De makelaar vraagt nog na wat de datum van overdracht kan zijn. Daar hangt - uiteraard - ook weer een prijskaartje aan.

    Vandaag even laten bezinken en onze eigen verkoopmakelaar om advies vragen. Morgen ook even het gesprek met de bank afwachten over de (on)mogelijkheden.

    Wordt opnieuw vervolgd ... [/B]


    Nog even over dat garage pad, dat zou je ook kunnen doen met zand, worteldoek en basaltspit, dan ben je voor een paar honderd euro klaar.


  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef mickey
    [B]Update

    Een half uur hebben we met de makelaar gebabbeld en de woning bekeken om toch minder enthousiast weer naar huis te gaan.
    Er moet veel gebeuren: alle apparatuur in de keuken is ~ 20 jaar oud (maar werkt nog), is er is asbest in het garagedak verwerkt, het garagepad moet opnieuw worden aangelegd met een lange, schuine oploop naar de voordeur. Hier zijn namelijk verschillende (hoge) opstapjes om binnen te komen.

    Er is ook hier heel veel interesse voor de woning, maar ik denk dat de vraagprijs van € 250000 niet in verhouding is met de staat van de woning. De makelaar vraagt nog na wat de datum van overdracht kan zijn. Daar hangt - uiteraard - ook weer een prijskaartje aan.

    Vandaag even laten bezinken en onze eigen verkoopmakelaar om advies vragen. Morgen ook even het gesprek met de bank afwachten over de (on)mogelijkheden.

    Wordt opnieuw vervolgd ... [/B]


    Het klinkt als oplosbare problemen. De keuken hoeft niet direct, maar op termijn kost dat een paar duizend euro. Renovatie van een keuken kan ook, is goedkoper dan een nieuwe. Kan desnoods in een dag geïnstalleerd worden.

    Wat betreft de wet die het verbieden van asbestdaken per 2024 in zou laten gaan, die is er niet doorheen gekomen in de eerste kamer. Zolang het dak dus niet vervangen hoeft te worden, hoeft er ook niets aan gedaan te worden.

    Het opnieuw aanleggen van het pad naar de garage en de voordeur, met een paar duizend euro heb je dat ook voor elkaar en is ook maar een paar dagen werk.

    Kortom: als de locatie én de ruimtes goed zijn, dan zou ik ervoor gaan! Met 10.000 euro verbouwingsbudget heb je de problemen opgelost. Elk huis heeft wel dingetjes die je anders wil of waar wat aan moet gebeuren. Locatie en de ruimtes zijn geen dingen die je zomaar oplost, dit is goed te doen! Smile
  8. mickey
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mickey

    Nogmaals dank voor alle reacties, vandaag laten we het even bezinken.

    Morgen ben ik weer bij mijn moeder en neem ik dit weer allemaal mee!
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Als je je moeder kan bewegen om het zoekgebied nog een piepklein beetje te vergroten, heb ik nog een hele mooie gevondenSmile

    >>LINK<<

    Maren-Kessel
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje
    Als je je moeder kan bewegen om het zoekgebied nog een piepklein beetje te vergroten, heb ik nog een hele mooie gevondenSmile

    >>LINK<<

    Maren-Kessel

    Mijn hemel wat een groot huis!
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mijn hemel wat een groot huis!



    Alleen het onderste gedeelte, het is een appartement, maar dan nog, ik keek met verbazing naar de afmetingen op de plattegrond.
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje



    Alleen het onderste gedeelte, het is een appartement, maar dan nog, ik keek met verbazing naar de afmetingen op de plattegrond.

    Ja ik dus ook. Daar verzuipt zo'n wiefke toch in?
Terug naar de lijst