Blundstone/ brede schoenen

Blundstone/ brede schoenen 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69


    Nooit een operatie aan de hallux valgus overwogen? Ik heb het gedaan een paar jaar geleden en het is zoooo veel makkelijker en minder pijnlijk nu....


    Ja, wel overwogen. Best zware operaties toch met flink wat pijn? Met veel tijd uit de running. En dat keer twee omdat ze niet twee voeten tegelijkertijd opereren. Wat is jouw ervaring?
    Had voor mezelf besloten dat ik dat pas overweeg als ik op handgemaakte schoenen uit zou komen.
    Komt wel dichterbij nu...maar wil nog niet opgeven.
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Bedenk me nu dat ik de Wolkywinkel in Nijmegen niet heb gehad. Dat is ook nog een idee. Er was maar één paar Wolky die redelijk zat bij Holland en weet uiteraard niet meer welk model dat was. De andere Wolky's zaten te strak voorin.
    Zo kom ik wel steeds stukje verder. Gewoon volhouden maar, uiteindelijk gaat het lukken.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ja, inderdaad...best veel keus en mooie schoenen. Ik heb alleen wijdte K, dus nog iets lastiger. Zal volgende week eens kijken of een ritje Leersum erin zit.
    Dank voor het meezoeken!
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Idd, die prijzen liggen een stuk lager. Paar best mooie opties. En bestellen/retourneren ook gemakkelijk. Dank!
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ok, dat klinkt wel redelijk goed. Weet je toevallig nog wat evt. risico's zijn? Je mag niet autorijden met zon gipsvoet toch? Dan wordt werken een stuk lastiger. Bij mij zijn beide voeten even erg dus dan ontkom ik niet aan twee operaties helaas.
Terug naar de lijst