De beste was/droog combinatie.

De beste was/droog combinatie. 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mamavan2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van mamavan2
    Ik heb een combi gehad maar vond het niet fijn. Niet echt fris na het drogen. Zou toch een aparte droger proberen ergens neer te zetten.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Heb ook een combi gehad vroeger en was geen succes. Kon maar de helft drogen van wat er gewassen was en moest dus alsnog de andere helft van de was ophangen. Net als mijn voorganger vond ik de was niet fris na het drogen, er bleef een muffige geur in hangen.

    Daarna losse machine en droger gehad, veel beter en inmiddels helemaal geen droger meer.
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Een droger kan je eigenlijk overal plaatsen waar je een geaard stopcontact hebt.

    Dit kan in bv een trapkast zijn, de keuken, schuur, slaapkamer.


    Ik heb die van mij (zonder afvoerslang! ) op zolder.
    1 nov '20 - 10:47:54 / 1 nov '20 - 11:08:39
  4. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Is er geen plaats in de "salon" zelf ?
    Kun je met kastombouw nog goed gebruiken als ) staande? ) werkplek of plek voor apparaten ? Smile
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Voor een losse droger heb je wel een raam oud nodig voor de afvoer, maar dat kan ook een raam zijn of deur die open kan.
    Condensdroger heb ik geen ervaring mee, hoor goed die droogt.
    Wij hadden een droger met een piepje wanneer de was droog was, dat vond ik erg fijn. merk weet ik even niet meer.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn droger staat in de werkkast. Voor de renovatie was dat het wasmachine hok. Wasmachine zelf staat in de keuken.
  7. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    Een nadeel vind ik toch dat je tussendoor de was moet ...splitsen..er kan minder gedroogd worden dan gewassen.
    Daarbij duurde het voor mijn gevoel eeuwig eer de was droog was.
    Komt er eigenlijk op neer dat bijna geen gezin de combinatie ook gebruikte om te drogen...dus dat zegt al wat.
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Colinda
    Een nadeel vind ik toch dat je tussendoor de was moet ...splitsen..er kan minder gedroogd worden dan gewassen.
    Daarbij duurde het voor mijn gevoel eeuwig eer de was droog was.
    Komt er eigenlijk op neer dat bijna geen gezin de combinatie ook gebruikte om te drogen...dus dat zegt al wat.

    Als je de wasmachine vult op wat de droger aan kan, dan heb je dat natuurlijk niet.
  9. quote:
    Dit schreef Rose_s
    Voor een losse droger heb je wel een raam oud nodig voor de afvoer, maar dat kan ook een raam zijn of deur die open kan.
    Condensdroger heb ik geen ervaring mee, hoor goed die droogt.
    Wij hadden een droger met een piepje wanneer de was droog was, dat vond ik erg fijn. merk weet ik even niet meer.

    Bij de nieuwe drogers is dat niet meer nodig.
  10. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    De voor en nadelen van een was en droog combinatie.

    >>LINK<<
  11. Colinda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Colinda
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Als je de wasmachine vult op wat de droger aan kan, dan heb je dat natuurlijk niet.


    Klopt, dat is een mogelijkheid.
    Alleen weet ik nu even niet of je zeg maar...in 1x door kan gaan...dus op wassen en aansluitend drogen in 1x programmeren zodat je er niet naar om hoeft te kijken...
    Is ie wel wat uurtjes zoet maar dat zou wel schelen.
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Geen ervaring met combimachines.
    Ik heb een condensdroger, en die kun je inderdaad overal plaatsen.

    Maar mijn ervaring is wel dat het in de ruimte waar hij staat, ontzettend warm en vochtig wordt. Dus ik heb altijd wel de deur op een kiertje of een raam open.
    Volgens mij heeft Scar een warmtepompdroger en is het daar wat minder bij.

    Wat iemand hier al zei, is het geen idee om hem in de salon te plaatsen? Met een mooie ombouw en dan te laten draaien als er geen klanten zijn?
Terug naar de lijst