Gaan jullie overstappen van zorgverzekering?

Gaan jullie overstappen van zorgverzekering? 

Onderwerp van JorisLowie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. gadis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gadis
    Zit bij United consumers te kijken
    Scheelt me 550 per jaar zie ik
    Even nog kijken wat ze vergoeden
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef JorisLowie
    We hebben nog een kleine 2 weken om een nieuwe zorgverzekering te kiezen. De verschillen in premie tussen de verschillende verzekeraars worden steeds groter, dus des te meer reden om te shoppen!



    Nee heeft geen nut om over te stappen. Dochter moet komend jaar aan de beugel. Nu overstappen is een jaar wachten en premie betalen en nu gelijk starten daar polis al loopt wegens beugel zoon
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Yvonne-
    Ik heb mijn tandartsverzekering stopgezet en mijn aanvullende verzekering verlaagd. Ik ben niet geswitched, want ik heb een dochter in de beugel en een zoon die er volgend jaar mss aan moet. BIj switchen heb je vaak weer een wachttijd voordat je vergoeding krijgt. Maar door de tandarts verzekering te stoppen en een pakket minder luxe kiezen bespaar ik toch zo'n EUR 40 in de maand.



    Ik dacht dat de beugel uit de tandartsverzekering van de ouders kwam.
  4. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    Nee, ik ga niet overstappen, zit nu bij Univé, maar heb wel mijn eigen risico verlaagd naar €385. Ik weet nu al dat volgend jaar ook nog geen fijn jaar gaat worden qua kosten.
  5. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    quote:
    Dit schreef EllesB



    Ik dacht dat de beugel uit de tandartsverzekering van de ouders kwam.

    Bij mij wel inderdaad.
  6. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Nee ik ga niet overstappen heb wel gekeken maar het pakket wat ik nu heb heb ik al wat jaartjes en wordt niet meer aangeboden, als ik opnieuw moet afsluiten (ook bij dezelfde zorgverzekeraar) ben ik meer kwijt.
  7. Annett
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annett
    Ja ik stap over. Per maand maakt bedrag niet zoveel uit. maar wel meer fyshio en meer tegoedkoming bril. Aangezien ik volgend jaar weer nieuwe bril wil is dit voor mij voordeliger, Overgestapt naar Unive

  8. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Mijn dochter is geswitched van 'mijn' zorgverzekering (collectief via mijn werkgever) naar Ditzo. Ze heeft nu een pakket met meer fysio.
    En is niet veel geld meer kwijt dan eerst.

    Ik heb mijn huidige verzekering aangepast, ik blijf dus bij hetzelfde collectief via werkgever.
    Een goedkopere basis met een aanvullende verzekering met wat fysio, tandarts en ook nog een brilvergoeding.
    Kosten vallen me mee tov andere aanbieders
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik blijf bij mijn huidige verzekering. Basis en tandarts. Wel per 1 januari 2021 nog een uitgebreide aanvullende verzekering afgesloten omdat ik sinds december fysiotherapie heb.
  10. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Ik kijk elk jaar of het goedkoper kan. Scheelt me nu ook weer 240 per jaar. Kleine moeite om te switchen, nooit gedoe gehad. Van VGZ nu weer naar CZ. Zoon is ook geswitcht. Dochter had een verhoging van 24 euro per jaar, die blijft gewoon bij Zilveren Kruis.
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik zit bij VDZ. Fysio 20x en tandarts €500, €163. Ik blijf maar zitten, had bij ingetogener gekeken maar kwam niet echt voordeliger uit
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    155 euro voor menzis garant 3 en tand 1, inclusief ER. Ik vinnum goed. Was 146.
Terug naar de lijst