Soundbar voor tv en telefoon 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Anke
    Dit is de juiste?


    Jup.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Tv kastje verbind je met hdmi aan tv. Tv via optische kabel aan soundbar. Indien aanwezig sluit je tv kastje voor radio met hdmi aan soundbar, mijn kastje heeft maar één hdmi uitgang, die is in gebruik. Dus ik heb audio kabel van tv kastje naar box.
  3. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef Anke
    Dit is de juiste?


    Dit ziet er inderdaad uit als optisch.

    Het heet ook wel spdif.

    Dit is handig om te weten als je een kabeltje wilt bestellen/kopen.

    Deze zijn er in verschillende lengtes en zijn niet zo heel duur.

    Soms heeft de Action ze zelfs, alleen heb je daar nu niks aan.
  4. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    Ik kijk tv via mn iphone Smile
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Tv kastje verbind je met hdmi aan tv. Tv via optische kabel aan soundbar. Indien aanwezig sluit je tv kastje voor radio met hdmi aan soundbar, mijn kastje heeft maar één hdmi uitgang, die is in gebruik. Dus ik heb audio kabel van tv kastje naar box.


    Daarvoor gebruik dus de telefoon voor de radio. Hiervoor gebruikte in een WiFi radio.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik kijk tv via mn iphone Smile

    En je chromecast denk ik?

    Dan kun je de tv en de box gewoon via hdmi aansluiten. En evt Spotify, playlists, via Bluetooth.
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb een Samsung soundbar, was toen €80. Top ding, wel een extra basbox, maar die staat in de kast, kan ook onder een bank oid.
    Bij mij hangt hij boven de tv, kan er van alles op aansluiten, wanneer we via tv naar de radio luisteren gaat het beeld van de tv uit. Soundbar gaat automatisch aan wanneer de tv aangaat en ook wanneer je je telefoon ermee verbind via Bluetooth.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Dat uitgaan vind ik onhandig. Ik heb ook een Bluetooth speakertje boven.

    Een wifi-speaker gaat dan gewoon door.



    Maar je telefoongesprek over de soundbar is toch ook niet fijn.

    Ik heb voor boven een Jbl box, daarmee kun je wel bellen.
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Maar je telefoongesprek over de soundbar is toch ook niet fijn.

    Ik heb voor boven een Jbl box, daarmee kun je wel bellen.

    Nee klopt. Ik wil niet bellen via een speaker.

    Toen ik vanmorgen Spotify aanzette kreeg ik geen geluid. Ik snapte er niets van. Pas toen ik Bluetooth uitzette kreeg ik geluid.

    Bleek dat een kitten met mijn galaxy buds aan de haal was gegaan en die waren die spontaan gekoppeld. Ik heb ze alledrie weer gevonden Smile. Dat vind ik het nadeel van Bluetooth, lekker luxeprobleem, ik weet het.

    Met mijn sonos kom ik het dichtst bij de ouderwetse stereo-ervaring. Plaatje opzetten en spelen maar.
  10. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef scar
    Definieer niet te duur??

    Ik heb Sonos. Soms is niet goedkoop maar wel enorm goed. K vind veel soundbars alleen niet zo vol klinken, dan moet er nog een speaker bij.

    Sonos is veelzijdig en redelijk eenvoudig te bedienen en ze hebben serieus een fantastische helpdesk.

    Ik koppel alles eraan. Radio, Spotify, soms mijn tv, mijn mobiel.

    Hier ook meerdere Sonos speakers met een Beam als soundbar. Later dit jaar doe ik er nog een Sonos Sub bij en nog weer wat later een Arc voor bij mijn andere TV (heb een grote woonkamer Smile). Ideaal ook in combinatie met Apple's Airplay en de fijne app.
  11. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Jans

    Hier ook meerdere Sonos speakers met een Beam als soundbar. Later dit jaar doe ik er nog een Sonos Sub bij en nog weer wat later een Arc voor bij mijn andere TV (heb een grote woonkamer Smile). Ideaal ook in combinatie met Apple's Airplay en de fijne app.


    Ah..dan weet jij vast ook wat het verschil tussen de beam en de arc is?
  12. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    Hier nog een Sonos fan. Handig voor de tv, en met 2 boxjes erbij heb je een bioscoopeffect. Maar nog fijner: streamen via bv Spotify. Golden oldies luisteren maar ook nieuwe muziek ontdekken. Het geluid is fantastisch. Ik heb geen sub, dat wil ik mijn lieve buren niet aandoen. Er zit al genoeg bas in wat er nu staat.
Terug naar de lijst