Soundbar voor tv en telefoon

Soundbar voor tv en telefoon 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik heb een Samsung soundbar, was toen €80. Top ding, wel een extra basbox, maar die staat in de kast, kan ook onder een bank oid.
    Bij mij hangt hij boven de tv, kan er van alles op aansluiten, wanneer we via tv naar de radio luisteren gaat het beeld van de tv uit. Soundbar gaat automatisch aan wanneer de tv aangaat en ook wanneer je je telefoon ermee verbind via Bluetooth.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Dat uitgaan vind ik onhandig. Ik heb ook een Bluetooth speakertje boven.

    Een wifi-speaker gaat dan gewoon door.



    Maar je telefoongesprek over de soundbar is toch ook niet fijn.

    Ik heb voor boven een Jbl box, daarmee kun je wel bellen.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar

    Nee klopt. Ik wil niet bellen via een speaker.

    Toen ik vanmorgen Spotify aanzette kreeg ik geen geluid. Ik snapte er niets van. Pas toen ik Bluetooth uitzette kreeg ik geluid.

    Bleek dat een kitten met mijn galaxy buds aan de haal was gegaan en die waren die spontaan gekoppeld. Ik heb ze alledrie weer gevonden Smile. Dat vind ik het nadeel van Bluetooth, lekker luxeprobleem, ik weet het.

    Met mijn sonos kom ik het dichtst bij de ouderwetse stereo-ervaring. Plaatje opzetten en spelen maar.




    😂😂😂 Kitten ook teruggevonden?
    Ik heb geen Spotify dat scheelt, maar lekker luxe probleem idd
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Bea
    Hier nog een Sonos fan. Handig voor de tv, en met 2 boxjes erbij heb je een bioscoopeffect. Maar nog fijner: streamen via bv Spotify. Golden oldies luisteren maar ook nieuwe muziek ontdekken. Het geluid is fantastisch. Ik heb geen sub, dat wil ik mijn lieve buren niet aandoen. Er zit al genoeg bas in wat er nu staat.



    Ik vind Spotify een ramp omdat mijn muziek er niet opstaat of iig te weinig daarvan ;)
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nibo


    Mag ik nieuwsgieirg vragen welke muziek dat dan is? Ik had juist nummers gevonden welke ik niet had verwacht.


    Rammstein stond weinig van op, vorig jaar voor het laatst gekeken hoor, kan nu wel meer zijn.
    En nog wel meer bands waar ik toen op zocht. Dan staan er 1 of 2 nummers op en dan houdt het weer op.
Terug naar de lijst