Wcpot reinigen 

Onderwerp van Annemieke35

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    Eerst de pot goed schoonmaken, dan de wc leeghalen met een spons zodat "het gat" helemaal droog is dus, dan een fles cola er in gieten en na een paar uur even de borstel er doorheen, nog een uurtje laten staan en dan is de pot weer wit.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Willemijn maakt het uit of je merk of merkloos gebruikt, weet jij dat?
  3. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Deze dus...echt alles wegSmile
  4. Annemieke35
    Het leven is geweldig

    Toon alleen de berichten van Annemieke35

    quote:
    Dit schreef Zooitje
    Deze dus...echt alles wegSmile


    Wat bedoel je met deze, Zooitje?

    Bedankt voor alle tips.
    Vaatwastabletten vannacht geprobeerd, dat werkt dus niet ☹️ De aanslag zit aan de zijkanten en daar kom ik met de borstel niet en de tabletten blijkbaar ook niet. Ik zie ook niet zo hoe dat spul in die flessen daar bij komt, maar om hem nou helemaal leeg te maken of er zelfs af te halen...
  5. Bericht van Inge65 is op 22-05-2021 om 07:55:20 uur verwijderd door Inge65.

    Reden: Foutje

     
  6. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef Annemieke35


    Wat bedoel je met deze, Zooitje?

    Bedankt voor alle tips.
    Vaatwastabletten vannacht geprobeerd, dat werkt dus niet ☹️ De aanslag zit aan de zijkanten en daar kom ik met de borstel niet en de tabletten blijkbaar ook niet. Ik zie ook niet zo hoe dat spul in die flessen daar bij komt, maar om hem nou helemaal leeg te maken of er zelfs af te halen...

    Dan moet je een andere borstel nemen die er wel bij komt.
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik heb ook van die bruine aanslag, ik ga binnenkort ook eens iets proberen. Ik denk dat leeghalen de beste optie is. Erafhalen is ook effectief maar ik vind dat zo’n gedoe. Als,het goed is zit er gewoon schoon water in de pot.Als je de wc nog een paar keer goed doorspoeld dan zit er zeker alleen nog schoon water voor de zwanenhals. Eventueel handschoenen aan. Maar ik kijk niet. Uit naar dit klusje...
  8. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Maak een schuurspons op een steel. Je kunt ze kopen maar ook zelf maken.
    Sneetje in zijkant maken. Stok er in of oude pollepel. Ijzerdraad er stijf om en klaar ,schuren maar.
    Plaatje
  9. Floeps
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Floeps
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Schoonmaakazijn


    +1
  10. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro
    Met klein potje leeg scheppen. Azijn en baking soda er in. Herhalen of nacht in laten weken als het nog niet lukt. Dit werkt ook goed bij kleine verstoppingen of ter preventie daarvan in gootstenen. Dan spoel ik ook nog na met kokend water.
  11. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Hou er wel rekening mee dat als je handmatig de 'brokken' gaat verwijderen, je dat het beste uit de pot omhoog kunt halen. Urinesteen is broos, maar de brokken kunnen wel de leidingen verstoppen als je het doorspoelt.
    (enne, pot eraf, urinesteen eruit halen en er weer op, kost echt minder tijd dan ingewikkeld om een bochtje boenen waarbij je er bij de tweede bocht niet eens bij komt en daar het meeste zit. Binnen 20 minuten was bij mij de pot eraf, schoon en er weer op)
  12. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    Cola in stortbak..1 keer doortrekken.. weer vullen..nacht laten staan.
    Geeft ook goed effect
Terug naar de lijst