Cadeautje voor ex

Cadeautje voor ex 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Zo te lezen gaat OA je niet wijzer maken.

    Dat denk ik ook niet. Wat ik wel denk, is dat als je een cadeautje voor je ex wilt kopen, je de scheiding nog niet helemaal verwerkt hebt. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten Smile
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Jako

    Dat denk ik ook niet. Wat ik wel denk, is dat als je een cadeautje voor je ex wilt kopen, je de scheiding nog niet helemaal verwerkt hebt. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten Smile



    Nee hoor, ik wel exen die nog vriendschappelijk met elkaar omgaan en op elkaars verjaardag komen
  3. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Jako

    Dat denk ik ook niet. Wat ik wel denk, is dat als je een cadeautje voor je ex wilt kopen, je de scheiding nog niet helemaal verwerkt hebt. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten Smile


    Wij hebben onze scheiding prima verwerkt, hebben goed contact en kopen soms ook een cadeautje voor elkaar.
  4. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Wat doe je moeilijk
    Ze vraagt Rituals
    Dan vraag jij welke geur Smile
    Dan is het toch goeeeed


    Dit dus...
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    quote:
    Dit schreef Jako

    Dat denk ik ook niet. Wat ik wel denk, is dat als je een cadeautje voor je ex wilt kopen, je de scheiding nog niet helemaal verwerkt hebt. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten Smile


    Waarom zou dat niet kunnen? Je kan na scheiding ook gewoon vriendschappelijk omgaan met elkaar en ook naar je kinderen is dit toch juist heel mooi?

    Tenminste ik zou willen dat dit bij ons zo was gebleven zoals ook in het begin gebeurde. 🙄
  6. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Jako

    Dat denk ik ook niet. Wat ik wel denk, is dat als je een cadeautje voor je ex wilt kopen, je de scheiding nog niet helemaal verwerkt hebt. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten Smile

    Nee hoor, dat hoeft niet. Ik koop ook iets voor mijn ex, hij ook voor mij. Ik pas op zijn hond, hij repareert mijn auto. Maar ik heb geen enkele behoefte om weer een relatie met hem aan te gaan.
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Inge_

    Nee hoor, dat hoeft niet. Ik koop ook iets voor mijn ex, hij ook voor mij. Ik pas op zijn hond, hij repareert mijn auto. Maar ik heb geen enkele behoefte om weer een relatie met hem aan te gaan.


    Hier ook, ik kom ook gewoon op zijn verjaardag en vice versa en het was zelfs het plan om vorig jaar gezamenlijk met zijn huidige vriendin, nog een voormalige vriendin en alle kinderen op skivakantie te gaan (ging niet door uiteindelijk, plan was noord-Italië dus kwam goed uit). Ook de kinderen kunnen goed samen. Totaal geen behoefte aan een relatie met hem. Hij krijgt nog een kind met zijn huidige vriendin, ik vind het leuk voor hen. Toch een broertje van mijn zoon.
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik krijg elk jaar buitenplanten van mijn ex. Gaan we samen naar een tuincentrum. Dat is dan nog voor mijn verjaardag en voor moederdag.

    Moet er wel bij zeggen dat we de eerste jaren na de scheiding elkaars bloed wel konden drinken. Hij in de weer met vriendinnen en ik had een vriend.
    Toen dat allemaal weg was gevallen, konden we de positieve kanten weer van elkaar zien.
  9. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    Scheiden was eigenlijk helemaal niet nodig bij jullie, zo te lezen Smile
  10. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Jako
    Scheiden was eigenlijk helemaal niet nodig bij jullie, zo te lezen Smile


    Echt wel, anders was er denk ik wel een ongelukje gebeurd. Op afstand is hij prima te hebben, maar zeker niet te lang en te dichtbijSmileSmile
  11. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Jako
    Scheiden was eigenlijk helemaal niet nodig bij jullie, zo te lezen Smile

    Jawel hoor. Het gaat (meestal) goed omdat we niets meer hebben 😈
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Dank allemaal.

    Het is gewoon Rituals geworden. Wie ben ik om te twijfelen aan haar smaak. Ho wacht, wat zeg ik...

    Ze is er vast heel blij mee !
Terug naar de lijst