Cadeautje voor ex

Cadeautje voor ex 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik ben zelf bijna jarig en ik wil graag het boek Dag & nacht van Helga van Leur en Govert Schilling, omdat ik het een interessant onderwerp vind. Zou er blij mee zijn het te krijgen in ieder geval!

    >>LINK<<

    Maar het is net wat je ex leuk vind.
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Ligt helemaal aan je ex.

    Ik werd hier erg blij van:

    >>LINK<<



    Maar ik zou nu ook blij worden van een bon voor rosé en bitterballen op een fijn terras.


    Wat een leuk boek Inge! Kan ook aan mijn lijstje toegevoegd worden! En die bon voor terras met Rose en bitterballen ook😂
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Inge_

    Nee hoor, dat hoeft niet. Ik koop ook iets voor mijn ex, hij ook voor mij. Ik pas op zijn hond, hij repareert mijn auto. Maar ik heb geen enkele behoefte om weer een relatie met hem aan te gaan.


    Hier ook, ik kom ook gewoon op zijn verjaardag en vice versa en het was zelfs het plan om vorig jaar gezamenlijk met zijn huidige vriendin, nog een voormalige vriendin en alle kinderen op skivakantie te gaan (ging niet door uiteindelijk, plan was noord-Italië dus kwam goed uit). Ook de kinderen kunnen goed samen. Totaal geen behoefte aan een relatie met hem. Hij krijgt nog een kind met zijn huidige vriendin, ik vind het leuk voor hen. Toch een broertje van mijn zoon.
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef Jako
    Scheiden was eigenlijk helemaal niet nodig bij jullie, zo te lezen Smile


    Echt wel, anders was er denk ik wel een ongelukje gebeurd. Op afstand is hij prima te hebben, maar zeker niet te lang en te dichtbijSmileSmile
Terug naar de lijst