Bekeuring 

Onderwerp van Marry

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    quote:
    Dit schreef Marry

    Brief ligt nu bij partner
    Gaat goed komen

    Jullie in ieder geval bedankt voor het meedenken
    Als we fout zijn en waren zal ik heel hard slikken en uiteraard betalen
    Het is niet anders



    Ik heb zelf hele goede ervaringen met de adviezen van Juridisch Loket in Alkmaar. Ik weet niet of ze al weer open zijn. Ze zitten vlak bij de Media Markt in Alkmaar.
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Agnes


    Ik heb zelf hele goede ervaringen met de adviezen van Juridisch Loket in Alkmaar. Ik weet niet of ze al weer open zijn. Ze zitten vlak bij de Media Markt in Alkmaar.

    Ah, kijk. Zelfs een aanbeveling voor de plaatselijke. Zou wel eerst bellen.
  3. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry

    quote:
    Dit schreef Agnes


    Ik heb zelf hele goede ervaringen met de adviezen van Juridisch Loket in Alkmaar. Ik weet niet of ze al weer open zijn. Ze zitten vlak bij de Media Markt in Alkmaar.

    Dank je Agnes
    Ik zal ze eens raadplegenSmile
  4. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
    Een weginspecteur van RWS mag ambtshalve bekeuringen uitschrijven, het is niet zo dat een bon kan worden verscheurd, ze zijn genummerd. Als de weginspecteur zelf gebeld heeft is dat op zich vriendelijk, maar waarschijnlijk heb je geen naam/nummer weer van de beller of dat gesprek; ik ben wel benieuwd waarom hij/zij dat heeft gedaan, want dat hoeft niet. Mogelijk was er sprake van een onoverzichtelijke verkeerssituatie; dat maakt het risico op ongelukken bij rijden over de vluchtstrook extra risicovol.
    Ik zou zeker bezwaar aantekenen, maar houd er rekening mee dat je moet betalen; dan kan het uiteindelijk meevallen als je toevallig een compassievolle behandelaar treft.

    Sterkte, dit kan je er zo niet bij hebben Smile
  5. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    CrowdfundingSmile
    Ofzoiets
  6. wollenberg
    gewoon mijzelf

    Toon alleen de berichten van wollenberg
    maar volgens mij kan hij je een bekeuring geven als hij je staande houd anders niet
  7. wollenberg
    gewoon mijzelf

    Toon alleen de berichten van wollenberg
    maar volgens mij kan hij je een bekeuring geven als hij je staande houd anders niet
  8. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair
    quote:
    Dit schreef Zooitje
    CrowdfundingSmile
    Ofzoiets



    +1
  9. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Als je bezwaar aantekend hoef je niet eerst te betalen, ik had mijn parkeervergunning niet op de auto maar wel in huis. Wij gingen in beroep en hoeven (nu nog) niet te betalen. Het antwoord dat wij moeten krijgen kan 16 weken (!!) op zich laten wachten.
  10. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    eens. Ik vind dit ook een rare procedure. Verkeersboetes komen via CJIB
  11. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef wollenberg
    maar volgens mij kan hij je een bekeuring geven als hij je staande houd anders niet

    eens
    Mee naar juridisch loket gaan mi.
  12. Deedee
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Deedee
    Ex heeft een keer iets dergelijks gehad. Bezwaar aangetekend en boete is kwijtgescholden omdat er geen bewijs was.

    Even als hart onder de riem....
Terug naar de lijst