Noise canceling koptelefoon

Noise canceling koptelefoon 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Voor dit soort vragen ga ik altijd naar tweakers.net.
    Daar worden meestal wel betrouwbare recenties gegeven.
    Voor de Sony koptelefoon die je noemt: >>LINK<<

    De vraag om het geluid van je zoon met vrienden te kunnen cancellen: zonder je zoon en vrienden weg te sturen zal dat voor iedere koptelefoon een zware klus zijn (ken je zoon niet, maar heb wel wat puber-geluid ervaring ;-) )


    Dank je! Daar had ik ook gekeken, maar kwam er nog niet helemaal achter hoe het zit met de tv Smile

    Ik ben niet in de veronderstelling dat ik geen zware jongens/mannenstemmen meer zal horen, maar nu is het helemaal geen doen Smile Ik hoop in ieder geval iets minder afgeleid te raken door hun gespreksonderwerpen Smile en me wat meer te kunnen focussen op film of serie.
  2. Bericht van Yaris is op 25-11-2021 om 18:16:48 uur verwijderd door Yaris.

    Reden: Quote vergeten

     
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef rwin


    Dan is dit een aanrader. Altijd goed getest. Werkt prima. Het zal zeker geen mensen naast je volledig wegfilteren, want dat kunnen ze gewoon niet.

    Opvolger xm4 kan met twee apparaten tegelijk verbonden zijn. Als je daar geen interesse in hebt, zou ik de goedkopere xm3 kopen in een aanbieding deze week.

    Heb hem zelf ook. En ook verbonden gehad met tv.


    Volledig wegfilteren van stemmen verwacht ik ook niet. Hoop vooral mijn aandacht iets meer bij de tv te kunnen houden en dat ik vooral hoor wat dáár gezegd wordt ipv de gespreksonderwerpen van de jongens Smile
  4. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik heb een erg fijne van JBL, de Elite 750, destijds met veel korting bij de ING rentewinkel.
    Heb er daar nu weer eentje gekocht, een Fresh n Rebel, maar ik weet nog niet of die bevalt, want die moet nog cadeau.Smile




    Fresh n Rebel ben ik ook tegen gekomen. Goede reviews ook.

    Wanneer wordt het gegeven? Smile

  5. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik vraag mij af of t werkt waar jij t voor nodig hebt. Heb zelf wel ervaring met norse reducing hoofdtelefoons in een vliegtuig. Het reduceert de vliegtuig herrie ( vd motoren) maar geen stemmen. Zelf keek ik thuis wel eens tv met hoofdtelefoon maar dat was omdat mijn vriend in de woonkamer zat te studeren en geen last vd tv wilde hebben.
    Hier stuur ik de pubers naar boven als zij gamen en ik iets op tv wil zien.


    De noise canceling is niet zozeer bedoeld om stemmen weg te filteren. Die ga ik waarschijnlijk wel nodig hebben als ze buren gaan verbouwen.

    Slaapkamer zoon is niet groot genoeg om met meerdere vrienden te zitten helaas en het gaat dan ook om af en toe een avond met een hoop geouwehoer en drank Smile Voorheen was dat 2 uurtjes en gingen ze daarna uit, maar dat gaat helaas nog steeds niet....
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Zelf heb ik de Bose Noise Cancelling Headphones 700 gekocht vorig jaar. Je kunt noise cancelling niveau op verschillende standen instellen. Op maximaal hoor ik geen geluiden van buitenaf meer, ook geen stemmen van bv collega's die samen overleggen. Of zoals nu met thuiswerken en zoon en ik in dezelfde ruimte vergaderen via Teams.

    Ook fijn is dat het geheel over je oor past en dus geen beknellingen geeft. Voelt erg zacht en heeft perfect geluid. Wel zo comfortabel bij een hele dag vergaderen en koptelefoon is natuurlijk draadloos.

    Ik gebruik de koptelefoon dus voornamelijk voor werk. Soms muziek. Voor TV gebruik ik het zelf niet maar kan wel. Mijn zoon heeft dezelfde koptelefoon en doet dat namelijk wel. Koptelefoon werkt verder ook met Google en Alexa. En via de app kun je alle geluidsinstellingen zelf naar eigen wens instellen. Ik vind deze koptelefoon echt een aanrader.

    >>LINK<<
  7. fresia
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van fresia
    quote:
    Dit schreef Erna
    Zelf heb ik de Bose Noise Cancelling Headphones 700 gekocht vorig jaar. Je kunt noise cancelling niveau op verschillende standen instellen. Op maximaal hoor ik geen geluiden van buitenaf meer, ook geen stemmen van bv collega's die samen overleggen. Of zoals nu met thuiswerken en zoon en ik in dezelfde ruimte vergaderen via Teams.

    Ook fijn is dat het geheel over je oor past en dus geen beknellingen geeft. Voelt erg zacht en heeft perfect geluid. Wel zo comfortabel bij een hele dag vergaderen en koptelefoon is natuurlijk draadloos.

    Ik gebruik de koptelefoon dus voornamelijk voor werk. Soms muziek. Voor TV gebruik ik het zelf niet maar kan wel. Mijn zoon heeft dezelfde koptelefoon en doet dat namelijk wel. Koptelefoon werkt verder ook met Google en Alexa. En via de app kun je alle geluidsinstellingen zelf naar eigen wens instellen. Ik vind deze koptelefoon echt een aanrader.

    >>LINK<<


    Deze heb ik ook, erg tevreden over!! De verschillende noice cancelling standen zijn heel fijn. Ik gebruik m veel voor werk (online vergadering en telefoneren), maar ook steeds vaker voor tv kijken. Dat laatste doe ik wel op mobiel.
    De combinatie tv met koptelefoon is mij nog niet gelukt
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik zag een reclame voor loop earplugs. Lijkt mij ideaal voor onderweg: je loopt niet altijd met zo’n kasteel op je hoofd en je hebt wel minder herrie.
    Zien er wel geinig uit ook.
    Maar ik ken niemand die ze gebruikt, dus ik kan je niet vertellen hoe ze bevallen.

    De Fresh n Rebel is overigens voor 5 december Smile
  9. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Yaris


    De noise canceling is niet zozeer bedoeld om stemmen weg te filteren. Die ga ik waarschijnlijk wel nodig hebben als ze buren gaan verbouwen.

    Slaapkamer zoon is niet groot genoeg om met meerdere vrienden te zitten helaas en het gaat dan ook om af en toe een avond met een hoop geouwehoer en drank Smile Voorheen was dat 2 uurtjes en gingen ze daarna uit, maar dat gaat helaas nog steeds niet....



    Ik kan me herinneren dat jij een erg grote tuin hebt...kunnen ze daar niet iets creëeren, helemaal achterin Smile

    Mijn dochter en een vriendengroep namen eerder ook graag plaats (in overleg) in de huiskamer...maar sinds 1,5 jaar is mijn schuurtje een heerlijke chillplek geworden...er is een koelkastje...ze hebben er dekentjes er wordt water gekookt en in flessen gedaan...als kruik zeg maar. Ze heeft er lichtjes opgehangen, ook buiten... is echt hun chillplek, zijn we allebei zo blij mee...

    Ze wil ju eigenlijk graag een hester, maar ik wil eerst weten wat het verbruik gaat kosten...dat blijkt moeilijk te zijn, dus tot die tijd..moet ze het doen met hun 'Kruiken'.

    Zie je daar misschien nog mogelijkheden?

    Even fotootjes bijgevoegd voor beeld, let niet op de bende, buren zijn aan het verbouwen dus allerlei zooi moest verplaatst worden...
    Plaatje
    Plaatje
    27 nov '21 - 15:09:17 / 27 nov '21 - 15:23:24
  10. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Misschien kan ze zo’n omgekeerde bloempotkachel maken?
    Je hebt een bloempot, een schotel, wat ijzerwerk en een hoop waxinelichtjes nodig en zon ding geeft echt wel warmte.
  11. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Salome
    Misschien kan ze zo’n omgekeerde bloempotkachel maken?
    Je hebt een bloempot, een schotel, wat ijzerwerk en een hoop waxinelichtjes nodig en zon ding geeft echt wel warmte.


    Ja dat is wel een goed idee...Ik las t pas ,van jou geloof ik.

    Ik ben alleen altijd een beetje bang van vuur, ivm m'n rieten dak Smile

    @Yaris, zou dat voor jou (jouw zoonSMILIE00054)]ook wat zijn...
    Partytent met zijkanten er in (evt via marktplaats) een paar palletbanken erin ....en een bloempotkachelerin....een heerlijke chillplek en privacy...
  12. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Ja dat is wel een goed idee...Ik las t pas ,van jou geloof ik.

    Ik ben alleen altijd een beetje bang van vuur, ivm m'n rieten dak Smile

    @Yaris, zou dat voor jou (jouw zoonSMILIE00054)]ook wat zijn...
    Partytent met zijkanten er in (evt via marktplaats) een paar palletbanken erin ....en een bloempotkachelerin....een heerlijke chillplek en privacy...



    Nee ik heb hier nooit over geschreven. Ik zag het ergens en ben gaan verzinnen hoe ik zelf zoiets kan maken, maar dan mooier Smile
    En met een rieten dak zou ik dit niet doen nee...
Terug naar de lijst