Noise canceling koptelefoon

Noise canceling koptelefoon 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik zie door de bomen het bos niet meer Smile

    Ik ben op zoek naar een koptelefoon (géén in-ear) die:
    - goede noise canceling functie heeft
    - mooi geluid geeft
    - en die je ook kunt gebruiken om een film op tv te kijken terwijl je kind met vrienden in dezelfde ruimte zit Smile

    Ik kom er maar niet goed achter of dat laatste mogelijk is (ervan uitgaande dat de tv blue tooth heeft)

    De Sony WH-1000XM3 komt in reviews goed uit de bus, maar nergens lees ik of het ook in combi met tv kan.
  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Sorry, ik weet hier niets van.


    Bijna niemand zo te zien Smile
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Sheeba
    @Dayenne of @Jans

    En ik lees meeSmile


    Ook op zoek, Sheeba? Smile
  4. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef rwin
    Vraag is dan of je tv bluetooth ondersteunt. Die koptelefoon in ieder geval wel dus daar zal het niet aan liggen.


    Dat heb ik in mijn bericht staan Smile Ik ga uit van een tv met blue tooth.
  5. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Voor dit soort vragen ga ik altijd naar tweakers.net.
    Daar worden meestal wel betrouwbare recenties gegeven.
    Voor de Sony koptelefoon die je noemt: >>LINK<<

    De vraag om het geluid van je zoon met vrienden te kunnen cancellen: zonder je zoon en vrienden weg te sturen zal dat voor iedere koptelefoon een zware klus zijn (ken je zoon niet, maar heb wel wat puber-geluid ervaring ;-) )


    Dank je! Daar had ik ook gekeken, maar kwam er nog niet helemaal achter hoe het zit met de tv Smile

    Ik ben niet in de veronderstelling dat ik geen zware jongens/mannenstemmen meer zal horen, maar nu is het helemaal geen doen Smile Ik hoop in ieder geval iets minder afgeleid te raken door hun gespreksonderwerpen Smile en me wat meer te kunnen focussen op film of serie.
  6. Bericht van Yaris is op 25-11-2021 om 18:16:48 uur verwijderd door Yaris.

    Reden: Quote vergeten

     
  7. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef rwin


    Dan is dit een aanrader. Altijd goed getest. Werkt prima. Het zal zeker geen mensen naast je volledig wegfilteren, want dat kunnen ze gewoon niet.

    Opvolger xm4 kan met twee apparaten tegelijk verbonden zijn. Als je daar geen interesse in hebt, zou ik de goedkopere xm3 kopen in een aanbieding deze week.

    Heb hem zelf ook. En ook verbonden gehad met tv.


    Volledig wegfilteren van stemmen verwacht ik ook niet. Hoop vooral mijn aandacht iets meer bij de tv te kunnen houden en dat ik vooral hoor wat dáár gezegd wordt ipv de gespreksonderwerpen van de jongens Smile
  8. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik heb een erg fijne van JBL, de Elite 750, destijds met veel korting bij de ING rentewinkel.
    Heb er daar nu weer eentje gekocht, een Fresh n Rebel, maar ik weet nog niet of die bevalt, want die moet nog cadeau.Smile




    Fresh n Rebel ben ik ook tegen gekomen. Goede reviews ook.

    Wanneer wordt het gegeven? Smile

  9. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik vraag mij af of t werkt waar jij t voor nodig hebt. Heb zelf wel ervaring met norse reducing hoofdtelefoons in een vliegtuig. Het reduceert de vliegtuig herrie ( vd motoren) maar geen stemmen. Zelf keek ik thuis wel eens tv met hoofdtelefoon maar dat was omdat mijn vriend in de woonkamer zat te studeren en geen last vd tv wilde hebben.
    Hier stuur ik de pubers naar boven als zij gamen en ik iets op tv wil zien.


    De noise canceling is niet zozeer bedoeld om stemmen weg te filteren. Die ga ik waarschijnlijk wel nodig hebben als ze buren gaan verbouwen.

    Slaapkamer zoon is niet groot genoeg om met meerdere vrienden te zitten helaas en het gaat dan ook om af en toe een avond met een hoop geouwehoer en drank Smile Voorheen was dat 2 uurtjes en gingen ze daarna uit, maar dat gaat helaas nog steeds niet....
  10. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Salome
    De Fresh n Rebel doet het erg goed!
    Er zit software bij die een soort gehoortest uitvoert om het gehoor te beschermen.
    Weer meer geavanceerd dus dan de JBL Elite.


    Klinkt goed! Bedankt voor de update!
  11. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Carlita



    Ik kan me herinneren dat jij een erg grote tuin hebt...kunnen ze daar niet iets creëeren, helemaal achterin Smile

    Mijn dochter en een vriendengroep namen eerder ook graag plaats (in overleg) in de huiskamer...maar sinds 1,5 jaar is mijn schuurtje een heerlijke chillplek geworden...er is een koelkastje...ze hebben er dekentjes er wordt water gekookt en in flessen gedaan...als kruik zeg maar. Ze heeft er lichtjes opgehangen, ook buiten... is echt hun chillplek, zijn we allebei zo blij mee...

    Ze wil ju eigenlijk graag een hester, maar ik wil eerst weten wat het verbruik gaat kosten...dat blijkt moeilijk te zijn, dus tot die tijd..moet ze het doen met hun 'Kruiken'.

    Zie je daar misschien nog mogelijkheden?

    Even fotootjes bijgevoegd voor beeld, let niet op de bende, buren zijn aan het verbouwen dus allerlei zooi moest verplaatst worden...


    Als het een koopwoning was geweest, had ik zeker iets van een blokhutje ofzo laten plaatsen Smile Is me nu te duur, zeker als ik ook elektriciteit moet laten doortrekken.
Terug naar de lijst