Boosterprik oudere van 93

Boosterprik oudere van 93 

Onderwerp van Evelyne1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Rose_s is op 10-01-2022 om 19:35:36 uur verwijderd door Rose_s.

    Reden: Gevalletje heel erg blondt

     
  1. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb net vakantie in buitenland geboekt.

    Ik vind autorijden echt leuk, maar tot nu toe redde ik 4 uur, Naar Waterloo is dacht ik 6.uur.
    Twee dagen later nog een 2 uur rijden, naar Pierrefonds. Tip van @Loekie, de serie Merlin is er opgenomen. We hebben een appartement in het zicht van het kasteel.
    We doen ook nog een dagje Parijs, hoe ben ik nog niet uit, iig niet met de auto in centrum Parijs.
    Terug ga ik ineen keer terug, dat is zo een 7 uur schat ik zonder stop. Vind ik het te ver, dan nemen we onderweg wel een hotelletje.

    Ik vind het leuk en kijk er naaruit. Maar vind het ook spannend. Iig de komende maanden route bepalen, wat gaan we bekijken etc etc etc.

    Iig kan ik tot een week van te voren annuleren en verder ga ik ervanuit dat ik in de zomer wel kan reizen ongeacht corona



    hartstikke leuk natuurlijk @Rose_s maar neem je je moeder ook mee. Ik zie anders de link met het boosteren van iemand van 93 niet hoor SmileSmileSmile
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef jieke



    hartstikke leuk natuurlijk @Rose_s maar neem je je moeder ook mee. Ik zie anders de link met het boosteren van iemand van 93 niet hoor SmileSmileSmile



    Ik haal mijn bericht weg, was in het verkeerde draadje 🤣🤣🤣
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Evelyne1
    Goedenavond,

    Mijn moeder is 93 en ik weet niet meer hoe ik haar kan helpen aan een boosterprik.
    De huisarts verwijst naar GGD..en dan moet ik met haar gegevens een afspraak maken.
    Mijn moeder heeft wel de inloggegevens maar geen smartphone of ander 'device' voor digid verificatie.
    Ik bel steeds nr 800 7070 voor informatie, maar dan komt er een beperkt keuzemenu waar geen antoord in zit voor deze vraag.
    Bij 'overige vragen' zeggen ze dat er teveel wachtenden voor mij zijn en wordt de verbinding vanzelf verbroken. BSN van mijn moeder heb ik niet, maar kan ik morgen wel vinden.
    Hoe moet dit goedkomen met alle ouderen die digibeet zijn?
    Hoe kan ik nu mijn moeder helpen aan een boosterprik?

    Hartelijk dank.Smile


    Hier staan de zonder afspraal locaties

    >>LINK<<

    @Evelyne1
    10 jan '22 - 23:12:23 / 11 jan '22 - 19:40:31
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef Margo
    In Alphen aan de Rijn hebben ze een vrije inloop voor boosters.


    Nee niet meer, vorige week woensdag kreeg ik de booster, Dochter zou meegaan, zonder afspraak, toch niet gedaan, maar er stonden overal borden , geen vrije inloop meer ..4 dagen geleden dus...
    Zou jammer zijn als je voor niets daar bent,
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    In Bergambacht prikken ze vanaf vrijdag zonder afspraak.

    >>LINK<<
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Hier staan de zonder afspraal locaties

    >>LINK<<


    Ja die had ik ook al gepost, maar kennelijk is een link openen iets teveel gevraagd....
  8. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja die had ik ook al gepost, maar kennelijk is een link openen iets teveel gevraagd....

    Je kunt ook blij zijn dat mensen de vraag onthouden en doorgeven wat ze ergens anders lezen.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Inge_

    Je kunt ook blij zijn dat mensen de vraag onthouden en doorgeven wat ze ergens anders lezen.

    En jij interpreteert het weer eens verkeerd. TS heeft niet de link bekeken. Was niet tav Sheeba.
  10. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    Allemaal heel hartelijk dank voor het mee denken en levenSmile

    Gisterenmorgen had ik de huisarts nog gebeld en de assistente begreep de situatie snapte dat mijn moeder die dit jaar 94 wordt geen smartphone of pc hanteert.
    Maar zij had geen oplossing. Wel weer als tip zo'n landelijk informatienummer wat natuurlijk overbezet was.

    Toen heb ik mijn moeder opgehaald, vaccinatie en idrntiteitsbewijs mee en zijn we naar priklocatie de Ijsbaan in Haarlem gereden. Moeder heb ik in een rolstoel laten zitten en zo reed ik haar naar binnen.
    De security vroeg of we een afpraak hadden en ik glimlachte "ja hoor "en ben doorgelopen met moeder in die rolstoel.
    Bij het loket waar we naartoe werden verwezen heb ik het verhaal gedaan.
    Deze dame vond het volkomen terecht dat we waren gekomen.
    Toen kreeg mijn moeder meteen de booster.

    Het valt mij op dat de info van dag tot dag verschilt.
    Ik ben blij te lezen dat de tendens nu toch weer meer is dat mensen ook zonder afspraak hun booster mogen halen ,omdat lang niet iedereen in Nederland met ID authenticatie ,smarphones, computers kan omgaan.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Fijn dat ie er in zit. Ik vind eerlijk gezegd de manier waarop niet chique. Mijn moeder is het ook gelukt via het landelijke nummer. Je moet alleen geduld hebben en vasthoudend zijn. Ook zij heeft geen digi d mogelijkheden en afhankelijk van de telefoon. Oke, ze heeft m.i. te lang gewacht (wachtte keurig op de brief die niet nodig is), maar morgen krijgt ook zij m.
Terug naar de lijst