Muurbescherming keuken,ervaringen

Muurbescherming keuken,ervaringen 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik heb over de achterwand, gestucte en geschilderde muur een laagje bescherming gedaan. Doorzichtige vernis, je echt de pasta saus er zo vanaf vegen. Zal straks ff kijken hoe t heet.


    Ik ben benieuwd @wendy72
  2. Jur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jur
    Bij deze nog wat mogelijkheden 😉
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  3. Jur
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jur
    .
    Plaatje
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Pascal73
    Ik maak de achterwand van de keuken in "natuursteen" look, is kunststof en kan je er zo opplakken. Komt van >>LINK<< ze hebben verschillende soorten en maten.

    Gemakkelijk zelf te monteren, spatwater bestendig en kan ook nog tegen temperatuur van de kookplaat.

    Is dat nou glad, of met relief?
  5. Pascal73
    Zin in vakantie!

    Toon alleen de berichten van Pascal73
    Is met reliëf, dus schoonmaken is wat lastiger. Maar je ziet er gelukkig elk vlekje ook niet op.
  6. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo

    Wat al veel goede en duidelijke informatie! Erg blij met jullie reacties!
    Leuk de foto’s ook om van verschillende mensen te zien en horen wat zij thuis hebben.
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef jeli


    Ik ben benieuwd @wendy72



    Ik ook!

    Margo, ben je al iets verder gekomen? Op de tekening van jouw nieuwe keuken laten ze het aanrecht ook iets doorlopen toch? Dat vind ik ook mooi. Daarboven dan afwasbare verf of dat spul van Wendy.
    Denk dat ik zelf roestvrijstaal achter de kookplaat mooier vind dan "aanrechtblad". Maar ik hou van rvs.
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik heb een donkere aanrechtblad, die door is getrokken tegen de muur, volledig bedekt tot de bovenkastjes.
    Het ziet er erg mooi uit, maar zorgt er ook voor dat de keuken erg donker is en er altijd licht aan moet als je op het aanrecht bezig bent.
    Misschien iets om rekening mee te houden (hangt ook af van jou situatie met zon/licht/ramen enz natuurlijk).
  9. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Ik heb een donkere aanrechtblad, die door is getrokken tegen de muur, volledig bedekt tot de bovenkastjes.
    Het ziet er erg mooi uit, maar zorgt er ook voor dat de keuken erg donker is en er altijd licht aan moet als je op het aanrecht bezig bent.
    Misschien iets om rekening mee te houden (hangt ook af van jou situatie met zon/licht/ramen enz natuurlijk).


    Ja hier ook
    Dus heel soms wil ik die wand lichter hebben
    Het gedoe ( weer klussen) houdt me tegen

  10. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    quote:
    Dit schreef Pascal73
    Ik maak de achterwand van de keuken in "natuursteen" look, is kunststof en kan je er zo opplakken. Komt van >>LINK<< ze hebben verschillende soorten en maten.

    Gemakkelijk zelf te monteren, spatwater bestendig en kan ook nog tegen temperatuur van de kookplaat.

    Wat mooi!

    Heb je nog grote gereedschappen nodig om de stukken op maat te zagen/snijden?

    Zou ik dat zomaar zelf kunnen?Smile
  11. Pascal73
    Zin in vakantie!

    Toon alleen de berichten van Pascal73
    quote:
    Dit schreef AnnePA

    Wat mooi!

    Heb je nog grote gereedschappen nodig om de stukken op maat te zagen/snijden?

    Zou ik dat zomaar zelf kunnen?Smile



    Je kan de platen knippen met een blikschaar, ik heb het zelf gedaan met een multitool.
    Met een mes valt tegen, dan moet je er behoorlijk tegen duwen.
  12. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    quote:
    Dit schreef Pascal73



    Je kan de platen knippen met een blikschaar, ik heb het zelf gedaan met een multitool.
    Met een mes valt tegen, dan moet je er behoorlijk tegen duwen.

    Dank je, ik ga de website bekijken, ziet er goed uit!
Terug naar de lijst