Zonnepanelen

Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    quote:
    Dit schreef robinet
    Hebben jullie gekeken of dat jullie firma aangesloten is bij stichting garantie fonds zon zeker?
    Ik ben daar egenlijk wel van. Ik zie dat er zo weinig zijn aangesloten.

    Dat er zo weinig bedrijven bij dit specifieke garantiefonds zijn aangesloten, is omdat er verschillende garantiefondsen zijn. Zo heb je naast ZonZeker ook nog de Stichting Garantiefonds ZonneEnergie en de Stichting Garantiefonds Duurzame Energie. En wellicht zijn er nog meer.

    Niet iedere installateur meldt overigens op zijn website dat hij is aangesloten bij een garantiefonds. Bij die van mij staat het ergens onder het kopje 'Diversen' van de Algemene Voorwaarden. Smile
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dat er zo weinig bedrijven bij dit specifieke garantiefonds zijn aangesloten, is omdat er verschillende garantiefondsen zijn. Zo heb je naast ZonZeker ook nog de Stichting Garantiefonds ZonneEnergie en de Stichting Garantiefonds Duurzame Energie. En wellicht zijn er nog meer.

    Niet iedere installateur meldt overigens op zijn website dat hij is aangesloten bij een garantiefonds. Bij die van mij staat het ergens onder het kopje 'Diversen' van de Algemene Voorwaarden. Smile

    Dank je wel voor je bericht. Ik ga morgen het gesprek aan. Mijn gevoel zegt ook veel.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Gesprek heeft vanmiddag plaats gevonden. Duidelijke uitleg gehad. Al mijn vragen kunnen stellen. En yess ik heb de offerte getekend. Januari/februari worden de 9 panelen glas/glas gelegd. Door de tijd kan ik er een thuisaccu op aansluiten.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Afspraak gemaakt. 25 januari worden ze gelegd. Ware het niet dat ik te kampen heb met een flinke dak lekkageSmileSmile. Morgen maar afbellen en eerst het dak laten repareren.
  5. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef robinet
    Afspraak gemaakt. 25 januari worden ze gelegd. Ware het niet dat ik te kampen heb met een flinke dak lekkageSmileSmile. Morgen maar afbellen en eerst het dak laten repareren.


    Oh wat een pech. En juist nu met al die regen.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef robinet
    Hebben jullie gekeken of dat jullie firma aangesloten is bij stichting garantie fonds zon zeker?
    Ik ben daar egenlijk wel van. Ik zie dat er zo weinig zijn aangesloten.
    Brr dat benauwd mij dus ook zo"n grote uitgave en dan zoveel cowboys.


    Waar wij ze gekocht hebben, die zijn aangesloten bij SGZE

    Onze propositie kenmerkt zich door volledige ontzorging. Wij werken bijvoorbeeld alleen met Europese A merken. Met name op het gebied van garanties is er veel verschil in de markt, om die reden hebben wij gekozen om 1 garantie van 25 jaar op alle facetten te bieden. Zo weten onze klanten altijd exact waar ze aan toe zijn. Tot slot zijn wij aangesloten bij SGZE (garantiefonds).

    >>LINK<<

    Overigens doen ze altijd eerst een schouw, om te bekijken of het dak het kan dragen.

  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Overigens doen ze altijd eerst een schouw, om te bekijken of het dak het kan dragen.



    Schouw is hier ook geweest. Daarom vind ik deze firma fijn. Of een dak het kan dragen is natuurlijk anders dan de conditie van het dak. Gisteren grote broer aan de lijn gehad. Hij stelde mij gerust. Zussie wees maar blij dat je het nu hebt ontdekt. Stel dat de panelen erop lagen en dat je er dan achter kwam. Dan zij zij de laatsten die op het dak zijn geweest. En wie heeft dan de schuld?? Straks maar een belrondje. En daar heb ik zo'n hekel aan. Wish me luck
  8. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef robinet


    Schouw is hier ook geweest. Daarom vind ik deze firma fijn. Of een dak het kan dragen is natuurlijk anders dan de conditie van het dak. Gisteren grote broer aan de lijn gehad. Hij stelde mij gerust. Zussie wees maar blij dat je het nu hebt ontdekt. Stel dat de panelen erop lagen en dat je er dan achter kwam. Dan zij zij de laatsten die op het dak zijn geweest. En wie heeft dan de schuld?? Straks maar een belrondje. En daar heb ik zo'n hekel aan. Wish me luck

    Mijn gedachte. Het is klote van het uitstel, je hebt wel een echte testcase van het dak gehad met al die regen. Stel je voor dat ze er net op gelegen hadden.
    Sterkte met de reparatie.
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Singa

    Mijn gedachte. Het is klote van het uitstel, je hebt wel een echte testcase van het dak gehad met al die regen. Stel je voor dat ze er net op gelegen hadden.
    Sterkte met de reparatie.


    Nou idd. Het komt wel goed.
  10. WilM
    Wa?

    Toon alleen de berichten van WilM
    De installateur zal het ook nog wel aangeven denk ik, maar het is sowieso verstandig om een paar reservedakpannen te hebben voor het geval er tijdens de installatie een paar breken. Ze kunnen dan meteen de kapotte pannen vervangen; ga er niet vanuit dat ze daar later speciaal voor terugkomen.

    Mijn installateur adviseerde 20 reservedakpannen (ik had er nog een paar ergens in een hoekje op zolder liggen; geen idee hoeveel het er waren, maar het leek me voldoende) maar uiteindelijk zijn er 'slechts' 3 gesneuveld.
  11. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef robinet


    Schouw is hier ook geweest. Daarom vind ik deze firma fijn. Of een dak het kan dragen is natuurlijk anders dan de conditie van het dak. Gisteren grote broer aan de lijn gehad. Hij stelde mij gerust. Zussie wees maar blij dat je het nu hebt ontdekt. Stel dat de panelen erop lagen en dat je er dan achter kwam. Dan zij zij de laatsten die op het dak zijn geweest. En wie heeft dan de schuld?? Straks maar een belrondje. En daar heb ik zo'n hekel aan. Wish me luck


    Fijn zo'n grote geruststellende broer , succes met je belrondje !
  12. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    quote:
    Dit schreef robinet


    Schouw is hier ook geweest. Daarom vind ik deze firma fijn. Of een dak het kan dragen is natuurlijk anders dan de conditie van het dak. Gisteren grote broer aan de lijn gehad. Hij stelde mij gerust. Zussie wees maar blij dat je het nu hebt ontdekt. Stel dat de panelen erop lagen en dat je er dan achter kwam. Dan zij zij de laatsten die op het dak zijn geweest. En wie heeft dan de schuld?? Straks maar een belrondje. En daar heb ik zo'n hekel aan. Wish me luck


    Ik wilde een offerte aanvragen voor kunststof kozijnen voor de dakkapel aan de kant van de zonnepanelen. Dat kon natuurlijk. Maar.. voorwaarde was dat de zonnepanelen eraf moesten, opgeslagen moesten worden (door mij) en er weer opgelegd moesten worden. Aan dat laatste hing zo'n hoog prijskaartje dat ik de dakkapel maar weer laat schilderen. Ook nog een hele lastige klus met zonnepanelen.
    Dus.. fijn dat de lekkage nu ontdekt is.
Terug naar de lijst