Zonnepanelen

Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ook ik heb de slag gemistSmileSmile. Vorig jaar een airco laten hangen. Daar zit ik nu dus ook lekker warm van. Had ik zonnepanelen gehad dan had ik "gratis" warmte gehad met deze zon. Wat mij tegen heeft gehouden is het verdiepen erin. Dus ik lees graag mee. Weten jullie hoe lang de levertijd nu is??. Meterkast is al wel op orde.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Iemand bekend met Zelfstroom??. Krijg een brief in de bus dat ik kan inschrijven voor een project in de gemeente. Zonnepanelen die je kan huren. Ik ga mij er eens in verdiepen.
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    ik hen een aantal offertes binnen. Lastig vergelijken. Het aantal panelen is niet overal hetzelfde.
    Ook de aard van de panelen is verschillend. Glas-glas/kunststof. Gelukkig bestaat het beste paneel niet en is voor iedere situatie een andere oplossing. Het filmpje van gas-licht.com vond ik heel helder >>LINK<<
    Aanstaande vrijdagmiddag komt er iemand aan huis om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn. Het is een firma van een dorp verderop. Ik ben benieuwd.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Hebben jullie gekeken of dat jullie firma aangesloten is bij stichting garantie fonds zon zeker?
    Ik ben daar egenlijk wel van. Ik zie dat er zo weinig zijn aangesloten.
    Brr dat benauwd mij dus ook zo"n grote uitgave en dan zoveel cowboys.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef WilM

    Dat er zo weinig bedrijven bij dit specifieke garantiefonds zijn aangesloten, is omdat er verschillende garantiefondsen zijn. Zo heb je naast ZonZeker ook nog de Stichting Garantiefonds ZonneEnergie en de Stichting Garantiefonds Duurzame Energie. En wellicht zijn er nog meer.

    Niet iedere installateur meldt overigens op zijn website dat hij is aangesloten bij een garantiefonds. Bij die van mij staat het ergens onder het kopje 'Diversen' van de Algemene Voorwaarden. Smile

    Dank je wel voor je bericht. Ik ga morgen het gesprek aan. Mijn gevoel zegt ook veel.
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Gesprek heeft vanmiddag plaats gevonden. Duidelijke uitleg gehad. Al mijn vragen kunnen stellen. En yess ik heb de offerte getekend. Januari/februari worden de 9 panelen glas/glas gelegd. Door de tijd kan ik er een thuisaccu op aansluiten.
  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Afspraak gemaakt. 25 januari worden ze gelegd. Ware het niet dat ik te kampen heb met een flinke dak lekkageSmileSmile. Morgen maar afbellen en eerst het dak laten repareren.
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Overigens doen ze altijd eerst een schouw, om te bekijken of het dak het kan dragen.



    Schouw is hier ook geweest. Daarom vind ik deze firma fijn. Of een dak het kan dragen is natuurlijk anders dan de conditie van het dak. Gisteren grote broer aan de lijn gehad. Hij stelde mij gerust. Zussie wees maar blij dat je het nu hebt ontdekt. Stel dat de panelen erop lagen en dat je er dan achter kwam. Dan zij zij de laatsten die op het dak zijn geweest. En wie heeft dan de schuld?? Straks maar een belrondje. En daar heb ik zo'n hekel aan. Wish me luck
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Singa

    Mijn gedachte. Het is klote van het uitstel, je hebt wel een echte testcase van het dak gehad met al die regen. Stel je voor dat ze er net op gelegen hadden.
    Sterkte met de reparatie.


    Nou idd. Het komt wel goed.
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Anke
    Welke club laat je ze nu plaatsen?
    Ik kreeg een offerte van zonduurzaam waar ik echt van denk: doe normaal
    En ze komen niet kijken


    zongericht.
    >>LINK<<

    Wat mij de doorslag gaf is dat zij thuis komen schouwen. Zowel dak als meterkast.
    Geen aanbetaling
    Plaatsing binnen 4 weken
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    9 panelen glas/glas met ieder een eigen micro omvormer €8900,-- Ik heb het idee dat het alleen maar duurder wordt.
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ik heb via collectieve inkoop van Vereniging Eigen Huis een offerte geaccepteerd. Iets meer dan € 4.000 voor 8 panelen.


    Een koopje, maar misschien al wat langer geleden.

    Het is een smak geld. Geld op mijn spaarrekening levert niets op. Ik hoop en verwacht dat het een goede investering is.
Terug naar de lijst