Opgelicht kopen via internet

Opgelicht kopen via internet  

Onderwerp van Waterjuffer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Inge_

    Dat weet je pas als je het probeert.



    Ik heb ze gemaild dat ik niet tevreden ben en wil retourneren. Ik kan dat retourformulier niet vinden op hun site. Is nu wachten op antwoord.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Denk het ook, maar ga het toch proberen.
    Weet wel dat ze dreigen met aangifte doen wanneer je zegt aangifte/melding gaat doen bij consuwijzer en/of politie als ze niet met een oplossing komen.


    Pas op, want retourneren bij dit soort bedrijven kost vaak een hoop geld. En je bent je product kwijt en maar afwachten of je je geld terug krijgt. Bedrijf komt op google wel slecht naar voren helaas.

    >>LINK<<
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ik zou hem op marktplaats zetten, krijg je er misschien nog wat voor
  4. Annette62
    Fijne koningsdag!

    Toon alleen de berichten van Annette62
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer
    Leren tas gekocht en met Ideal betaald.
    Levering zou 3 tot 5 dagen duren.

    Vandaag 2 en halve week later bezorgd door DHL.

    Afzender is adres uit China en tas is een plastic tas die stinkt naar chemisch afval.

    Flink bedonderd dus.


    Een kennis van mij is hetzelfde overkomen, zag ik op fb.
    Wat waardeloos zeg!

  5. quote:
    Dit schreef Annette62


    Een kennis van mij is hetzelfde overkomen, zag ik op fb.
    Wat waardeloos zeg!


    Echt waardeloos.

    Ik heb op advies online aangifte gedaan bij politie en ConsuWijzer, maar las net van een andere gedupeerde die dat ook gedaan had, bericht had gekregen dat dat bedrijf tegen iedereen die aangifte had gedaan een aangifte van smaad ging doen.
  6. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Echt waardeloos.

    Ik heb op advies online aangifte gedaan bij politie en ConsuWijzer, maar las net van een andere gedupeerde die dat ook gedaan had, bericht had gekregen dat dat bedrijf tegen iedereen die aangifte had gedaan een aangifte van smaad ging doen.


    Niet bang voor zijn hoor! Smaad ...
    Klanten dienen klachten in, moet ook mogen. Alleen een totaal waardeloze club beroept zich daarop, laat staan dat ze tegen iedere klagende partij aangifte gaan doen. Is gewoon niet waar.

  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik ben er ook in getrapt. Advertentie kwam op face book voorbij. Ik heb de leren shopper besteld. Was ook plastic uit China. 1 troost is dat geen leer uit China is want dat kan ook leer van hondenhuid zijn.

    Retourneren is vaak duurder dan t product, ik heb besloten er geen energie aan te verspillen.
  8. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Bijna alle advertenties via Facebook zijn van dropshippers Smile

    Zeker als er staat nu voor .... of koop de laatste .... of aanbieding is alleen vandaag ....
  9. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Echt waardeloos.

    Ik heb op advies online aangifte gedaan bij politie en ConsuWijzer, maar las net van een andere gedupeerde die dat ook gedaan had, bericht had gekregen dat dat bedrijf tegen iedereen die aangifte had gedaan een aangifte van smaad ging doen.

    Dat is het ultieme bewijs dat het oplichters zijn.

  10. quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik ben er ook in getrapt. Advertentie kwam op face book voorbij. Ik heb de leren shopper besteld. Was ook plastic uit China. 1 troost is dat geen leer uit China is want dat kan ook leer van hondenhuid zijn.

    Retourneren is vaak duurder dan t product, ik heb besloten er geen energie aan te verspillen.


    Ojee

    Ik ga wel proberen terug te sturen, maar als het me veel geld gaat kosten dan houd ik hem, want las ook een review van iemand die 45€ moest betalen voor terug sturen, dat is duurder dan de tas zelf.
  11. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Sorry hoor maar voor 40 euro heb je echt geen leren tas van dit formaat.



    Als iets te mooi is om waar te zijn is het ook niet waar.

    Maar ja, ruk is het wel.Smile
  12. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Astrid
    Bijna alle advertenties via Facebook zijn van dropshippers Smile

    Zeker als er staat nu voor .... of koop de laatste .... of aanbieding is alleen vandaag ....


    Klopt

    Bij Alieexpress kun je op foto zoeken
    Ik reageer vaak met een gifje waarin staat dat het bij Alieexpress te koop is
Terug naar de lijst