Opgelicht kopen via internet

Opgelicht kopen via internet  

Onderwerp van Waterjuffer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Leren tas gekocht en met Ideal betaald.
    Levering zou 3 tot 5 dagen duren.

    Vandaag 2 en halve week later bezorgd door DHL.

    Afzender is adres uit China en tas is een plastic tas die stinkt naar chemisch afval.

    Flink bedonderd dus.

  2. quote:
    Dit schreef -caty2
    Dit is een bekende en volgens mij legale verkoopmethode. Heet dropshipping.




    Ja oke, maar heb betaald voor leer en krijg plastic, dat lijkt me niet dat dat legaal is.

  3. quote:
    Dit schreef Marlies

    Heb je een link van het bestelde?


    >>LINK<<

  4. quote:
    Dit schreef Caroline
    Je kunt niets. Is een bedrijf zonder keurmerk met een score 0. Geen retourservice.


    Had beter dezelfde tas bij Aliexpress kunnen bestellen, dan wist ik zeker dat het plastic was en had ik hem zonder problemen terug kunnen sturen en/of mijn geld terug kunnen krijgen.

  5. quote:
    Dit schreef Jep


    Oplichters geven meestal geen geld terug, retourneren is verspilde moeite.


    Denk het ook, maar ga het toch proberen.
    Weet wel dat ze dreigen met aangifte doen wanneer je zegt aangifte/melding gaat doen bij consuwijzer en/of politie als ze niet met een oplossing komen.

  6. quote:
    Dit schreef Inge_

    Dat weet je pas als je het probeert.



    Ik heb ze gemaild dat ik niet tevreden ben en wil retourneren. Ik kan dat retourformulier niet vinden op hun site. Is nu wachten op antwoord.

  7. quote:
    Dit schreef Annette62


    Een kennis van mij is hetzelfde overkomen, zag ik op fb.
    Wat waardeloos zeg!


    Echt waardeloos.

    Ik heb op advies online aangifte gedaan bij politie en ConsuWijzer, maar las net van een andere gedupeerde die dat ook gedaan had, bericht had gekregen dat dat bedrijf tegen iedereen die aangifte had gedaan een aangifte van smaad ging doen.

  8. quote:
    Dit schreef wendy72
    Ik ben er ook in getrapt. Advertentie kwam op face book voorbij. Ik heb de leren shopper besteld. Was ook plastic uit China. 1 troost is dat geen leer uit China is want dat kan ook leer van hondenhuid zijn.

    Retourneren is vaak duurder dan t product, ik heb besloten er geen energie aan te verspillen.


    Ojee

    Ik ga wel proberen terug te sturen, maar als het me veel geld gaat kosten dan houd ik hem, want las ook een review van iemand die 45€ moest betalen voor terug sturen, dat is duurder dan de tas zelf.

  9. quote:
    Dit schreef meeuw
    Ik ben er ook een meer ingetrapt met lego voor de kids. Ik had met creditcard betaald en bleek hiervoor beschermd/verzekerd te zijn en heb uiteindelijknvia die weg geld teruggekregen. Heb jij misschien ook via iets koopbescherming?


    Nee, helaas

  10. quote:
    Dit schreef meeuw

    Jammer, beslist niet terugsturen hoor. Dan ga je nog meer geld pompen in oplichters.!


    Ik denk er nog even over, vindt het zonde van mijn geld, 40€ weg voor een stukje plastic.
    Aan de andere kant, als ik toch mijn geld niet terugkrijg en veel geld moet betalen voor terugsturen, dan kan ik tas beter houden.

    Maar even afwachten waar het bedrijf zelf mee komt.

    De aangifte laat ik in ieder geval staan.
Terug naar de lijst