Inloggen Nieuwsklep.

Inloggen Nieuwsklep. 

Onderwerp van Malero


Dit onderwerp is gesloten.
door Malero zelf op 19 juni 2023 om 13:51:31

Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Ik wel. En dat doe ik dus niet.



    Ja, als ik het artikel wil lezen, moet ik ook inloggen. Dat doe ik dus niet.
    Vind het echt heel jammer dat er steeds meer van dit soort artikelen komen.
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik hoef niet in te loggen. Niet dat je daarmee een antwoord hebt.


    Ik ook niet.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hier kan Bart weinig aan doen, of hij moet de nu+ topics eruit filteren.
    Dit is een keuze van Nu.nl en heeft OA helemaal niets mee te maken, zou al ingelogd zijn oid.

    Dat sommige mensen deze artikelen wel kunnen lezen betekend dat ze vaak via een andere manier al ingelogd zijn. Dat valt te testen door buiten OA om naar nu.nl te gaan en daar op een Nu+ artikel te klikken.

  4. Ik heb net uitgelogd. Ook dan kan ik het hele artikel lezen, tot ik bij de reacties kom, dan zie ik dit:
    Plaatje
  5. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Malero



    Ja,
    Laat ik heel kort door de bocht zijn:

    Ik betaal OA dus ik vind dat ik als OA lid die artikelen moet kunnen lezen die OA aanbiedt op de site. Ik wil en hoef daar niet nog een keer een ander account voor aan te maken.



    Eens.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik heb net uitgelogd. Ook dan kan ik het hele artikel lezen, tot ik bij de reacties kom, dan zie ik dit:

    Dan onthoudt hij je toch. Ik heb nooit een account aangemaakt, kom niet verder dan dit:
    Plaatje
  7. quote:
    Dit schreef Inge65

    Dan onthoudt hij je toch. Ik heb nooit een account aangemaakt, kom niet verder dan dit:

    O, blijkbaar wel.
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik heb net uitgelogd. Ook dan kan ik het hele artikel lezen, tot ik bij de reacties kom, dan zie ik dit:


    En als je je cookies weggooit? (Hoeft niet als je dat niet wil).
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Hier kan Bart weinig aan doen, of hij moet de nu+ topics eruit filteren.
    Dit is een keuze van Nu.nl en heeft OA helemaal niets mee te maken, zou al ingelogd zijn oid.

    Dat sommige mensen deze artikelen wel kunnen lezen betekend dat ze vaak via een andere manier al ingelogd zijn. Dat valt te testen door buiten OA om naar nu.nl te gaan en daar op een Nu+ artikel te klikken.




    Ik weet niet of Bart hier wat aan kan doen. Vandaar ook mijn vraag/mededeling/klacht hier op support.
    Mensen die de artikelen wel kunnen lezen hebben elders een account wat ook geldig is voor nu.nl.
    Ik heb dat account elders niet.
    Ik blijf bij mijn stelling dat ik als betalend lid alle artikelen moet kunnen lezen die ik wil lezen en gezien de reacties ben ik niet de enige.
  10. quote:
    Dit schreef Malero


    Ik blijf bij mijn stelling dat ik als betalend lid alle artikelen moet kunnen lezen die ik wil lezen en gezien de reacties ben ik niet de enige.

    Mee eens.
  11. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hier kan Bart maar heel beperkt iets aan doen. Heb zelf het zelfde probleem, want ik ben ook niet (meer) ingelogd. Ik denk trouwens dat ze iedereen hebben laten lezen en op een gegeven moment de toegang dichtgezet hebben. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik ooit een account genomen heb.

    Ik zet de mogelijkheden op een rijtje:

    1. zo laten en hopen dat de eerste die wél ingelogd is de tekst uit dat bericht kopieert en in het draadje zet. Maar dat mag waarschijnlijk niet, dus dat ga ik niet voorstellen.

    2. nu.nl eraf gooien en NOSnieuws ervoor in de plaats.

    3. geen nieuws meer

    4. gewoon zo laten

    5. Bart gaat nu.nl bellen en we zien wel.

    6 OA-account aanmaken en iedereen het wachtwoord geven, maar dat mag natuurlijk niet.

    7. zo houden, alleen haal ik de link naar het artikel op nu.nl weg.
    18 jun '23 - 11:55:34 / 18 jun '23 - 12:10:31
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    5 wordt het dus iig niet. :-)
Terug naar de lijst