Inloggen Nieuwsklep.

Inloggen Nieuwsklep. 

Onderwerp van Malero


Dit onderwerp is gesloten.
door Malero zelf op 19 juni 2023 om 13:51:31

Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Hier kan Bart maar heel beperkt iets aan doen. Heb zelf het zelfde probleem, want ik ben ook niet (meer) ingelogd. Ik denk trouwens dat ze iedereen hebben laten lezen en op een gegeven moment de toegang dichtgezet hebben. Ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik ooit een account genomen heb.

    Ik zet de mogelijkheden op een rijtje:

    1. zo laten en hopen dat de eerste die wél ingelogd is de tekst uit dat bericht kopieert en in het draadje zet. Maar dat mag waarschijnlijk niet, dus dat ga ik niet voorstellen.

    2. nu.nl eraf gooien en NOSnieuws ervoor in de plaats.

    3. geen nieuws meer

    4. gewoon zo laten

    5. Bart gaat nu.nl bellen en we zien wel.

    6 OA-account aanmaken en iedereen het wachtwoord geven, maar dat mag natuurlijk niet.

    7. zo houden, alleen haal ik de link naar het artikel op nu.nl weg.
    18 jun '23 - 11:55:34 / 18 jun '23 - 12:10:31
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    5 wordt het dus iig niet. :-)
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Malero Ik blijf bij mijn stelling dat ik als betalend lid alle artikelen moet kunnen lezen die ik wil lezen en gezien de reacties ben ik niet de enige.


    Op OA kun je dat. Maar het geldt natuurlijk niet voor artikelen die niet op OA staan. Zou wel leuk zijn....
    Ik heb voor jou een optie 7 erbij gezet.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Oké, we gaan over op NOS-nieuws.

    Alleen moet dat nog even een paar weken wachten. Ik ga bijna beginnen aan de TentenOpzetRonde en ben dan een tijd niet in staat om iets op te lossen als het fout gaat. Dat durf ik even niet aan.
    Het wordt dus waarschijnlijk september.
Terug naar de lijst