Smartwatch / stappenteller

Smartwatch / stappenteller  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Eni
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eni
    quote:
    Dit schreef DianaB




    @Eni heb je misschien een foto en merk voor de beeldvorming?



    Ik moest even googelen hoe die ook weer heet, heb m al jaren. Die van mij heet xiaomi mi band 2. Maar ik heb m gekocht toen nr 6 al uit was geloof ik, dus heel goedkoop. Nu zijn de nieuwere versies wel duurder🙈Bol.com heeft m nog wel op de site staan, maar niet meer leverbaar. Maar dan kan je zien hoe dat eruit ziet.
    Ik heb nou eenmaal niet de hele dag mn foon bij me... Gekoppeld aan mn foon (geluid altijd uit) geeft ie ook aan of ik gebeld word of apjes krijg. Kan er niet op lezen maar dat hoeft ook niet.
    Dit soort bandjes vind je van ander merk ook goedkoper, lidl ofzo, maar weet niet hoe goed die zijn
  2. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef indigo
    De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.

    je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.


    Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.




    Dit is wel een hele mooie.
  3. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    @Eni dankjewel voor je reactie.
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef indigo
    De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.

    je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.


    Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.




    Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING
  5. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Sheeba


    Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING


    Scheelt 60/70 euro met reguliere prijs.

  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING



    @Sheena, ik wil heel graag een Lily en zit niet bij de ING. Dus wil graag gebruik maken van je punten. Kan je zelf dan ook de kleur uitzoeken?
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef indigo
    De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder

    Idd een mooie, maar zelfs met de punten ligt het boven de max wat ik eraan uit wil geven
  8. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Pi



    @Sheena, ik wil heel graag een Lily en zit niet bij de ING. Dus wil graag gebruik maken van je punten. Kan je zelf dan ook de kleur uitzoeken?



    Ik ga straks ff kijken


    Moment😗

    Er zijn 3 kleuren

    Midnight Orchid
    Cream white
    Rose Gold

    Plaatje
    Plaatje
  9. Bericht van Geanna is op 18-09-2023 om 19:31:01 uur verwijderd door Geanna.

    Reden: ....

     
  10. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Idd een mooie, maar zelfs met de punten ligt het boven de max wat ik eraan uit wil geven


    Je zou eens kunnen kijken naar een Fitbit, zoals deze:;>>LINK<<
  11. isis-je
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van isis-je
    Of via marktplaats een fitbit charge 4, heb er een paar maanden geleden 1 gekocht voor 35 euro.
    Doet het perfect en ziet er ook helemaal gaaf uit.
  12. Patricia
    Volg je hart 💕 dat klopt

    Toon alleen de berichten van Patricia
    Ik heb een fitbit charge doet het prima

    1x 3 dagen om gehad, ik was nieuwsgierig naar mijn slaap. Toen rode uitslag

    En waarop te letten? Uiterlijk?
    En koppeling met app ( denksat ze dat allemaal wel hebben)
Terug naar de lijst