Slowcooker

Slowcooker 

Onderwerp van Mariska2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Dank...dan ga ik nogmaals zoeken. Mijn dochter heeft een slowcooker over die ik mag hebben.
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    >>LINK<<

    Binnenkort ga ik Kip Boursin maken:

    Ingrediënten voor 4 personen:



    Heb je die al eerder gehad dan?
    Op die recepten pagina's ziet dit soort gerechten nooit heel smakelijk eruit. Maar ben wel nieuwsgierig 🫣
  3. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Heb je die al eerder gehad dan?
    Op die recepten pagina's ziet dit soort gerechten nooit heel smakelijk eruit. Maar ben wel nieuwsgierig 🫣


    Nee, ik begin net. Dit zal mijn tweede gerecht worden Smile
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Mariska2


    Nee, ik begin net. Dit zal mijn tweede gerecht worden Smile


    Doe je eem'n verslag? Smile
  5. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Doe je eem'n verslag? Smile


    Is goed Smile. Wordt in mijn geval trouwens wel lactosevrije boursin
  6. LeonieCH
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LeonieCH
    Ik heb nav een hooimadam draadje hier vorige jaar ofzo mezelf een ecostoof cadeau gedaan, maar nog niet gebruikt.
    Das toch ook slow cooking?

    Italiaanse sucadelappen.
    Plaatje
  7. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2

    quote:
    Dit schreef Mariska2
    >>LINK<<

    Binnenkort ga ik Kip Boursin maken:


    Deze heb ik gisteren gemaakt. Ik vond hem lekker, mijn vriend vond hem wat minder. Hij vond de Toscaanse kip die ik hiervoor maakte een stuk lekkerder.

    Morgen ga ik Gele curry met kip maken. Jullie horen het wel hoe die geworden is.

    Ik ben inmiddels ook lid geworden van een paar Facebookgroepen, leuk om daar te lezen en inspiratie op te doen.

    Ben ook erg blij met de slowcooker. Morgenmiddag moeten we ergens naar toe, ik zet dan voordat we weggaan de slowcooker aan. Tegen de tijd dat we thuis komen kunnen we aanschuiven. De groenten heb ik vanavond al gesneden.
    Plaatje
    Plaatje
  8. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Hoeveel graden is dat "Low" bij jullie?
  9. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Malero
    Hoeveel graden is dat "Low" bij jullie?


    Ik heb deze vd lidl.

    Low gebruik ik nooit.
    Plaatje
    Plaatje
  10. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Zelf Ben ik altijd al tegen veel keukenapparatuur geweest.

    Ooit heb ik in het huis waar ik destijds nog met mijn partner woonde, nu 24 jaar geleden een snelkookpan gehad, maar toen waren we ook met drie
    Personen.

    Heb nu een aantal kookpannen, en 3 koekenpannen van een hele goede kwaliteit, en een oven.
    En een staafmixer. Is een goeie, maar gebruik hem weinig.

    Alles moet na gebruik weer schoongemaakt worden, wat niet mijn hobby is, en plek in de kast.
    Heb ook geen Airfryer. Op deze manier kan ik ook prima voor anderen koken.



    Tip voor de liefhebber: bij de Aldi kun je prima kant en klare Hachee-vlees kopen.

  11. Bericht van Sanni66 is op 03-02-2024 om 12:25:38 uur verwijderd door Sanni66.

    Reden: Toch niet nodig!

     
  12. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2

    quote:
    Dit schreef Tresie56
    Zelf Ben ik altijd al tegen veel keukenapparatuur geweest.

    Ooit heb ik in het huis waar ik destijds nog met mijn partner woonde, nu 24 jaar geleden een snelkookpan gehad, maar toen waren we ook met drie
    Personen.

    Heb nu een aantal kookpannen, en 3 koekenpannen van een hele goede kwaliteit, en een oven.
    En een staafmixer. Is een goeie, maar gebruik hem weinig.

    Alles moet na gebruik weer schoongemaakt worden, wat niet mijn hobby is, en plek in de kast.
    Heb ook geen Airfryer. Op deze manier kan ik ook prima voor anderen koken.



    Tip voor de liefhebber: bij de Aldi kun je prima kant en klare Hachee-vlees kopen.



    Als ik de slowcooker gebruik dan is dit één schaal voor de afwas (in ons geval de vaatwasser). Voor een aantal gerechten is dit minder afwas dan wanneer je een kookpan en een koekenpan gebruikt. Wanneer je een koekenpan gebruikt om bijvoorbeeld het vlees eerst een beetje aan te braden voordat het de slowcooker in gaat, dan heb je evenveel afwas.

    Het feit dat je keuken weer lekker aan kant is, terwijl het eten staat te garen, vind ik ook een groot voordeel. Net zoals bij ovengerechten dus.

    Maar je hebt er wel een apparaat bij, inderdaad. Hij staat bij ons standaard op het aanrecht, we hebben er de ruimte voor. Ik wil hem minimaal twee keer per week gaan gebruiken.
Terug naar de lijst