Alarmknop

Alarmknop 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Mijn moeder gaat voor soort van horloge/armband waar enkkel telefoonnummers ingezet kunnen worden. Als ze dan op de knop drukt, word ik in dat geval als eerste gebeld.
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Mijn cliënten hebben bijna allemaal een armband met knop. Staat in contact met de thuiszorg.

    Maar 1 cliént heeft als extra een Siri staan. 1 Boven en 1 beneden. Hij zei dat hij dan Siri moest roepen en dan kreeg hij iemand te spreken. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar zoiets kan dus ook nog.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Mijn vader heeft een alarm om zijn nek hangen, met valdetectie en abonnement.
    Dit omdat het al een keer mis was gegaan. Paar maanden terug werd ik door de alarmcentrale in de nacht gebeld. Gelukkig proberen ze het meerdere keren, want de 1e keer was ik net te laat en herkende het nummer niet (programmeer deze dus direct in je telefoon).

    De centrale heeft mijn vader gesproken en gerust gesteld terwijl ik onderweg was.

    Je hebt niets met de centrale te maken behalve abonnementskosten. En die paar euro betalen zich bij de 1e keer al uit vind ik.
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Dank voor jullie antwoorden....

    Ik haal eruit, dat de kans dat ze dat ding op het juiste moment om heeft is kleiner dan je zou willen. Mijn moeder kennende gaat dat voor haar ook gelden.

    Eigenlijk is het dus waarschijnlijk het beste om dagelijks te bellen. Poe.

    En plan B: 5 van die dingen kopen (de goedkopere) en verspreid in het huis op vloerhoogte neerleggen.
  5. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Is er in haar regio geen telefoon cirkel waar ze aan mee kan doen? Dan hoef jij niet elke dag te bellen.
    13 mrt '24 - 08:27:42 / 13 mrt '24 - 11:08:42
  6. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Mijn moeder had het alarmhorloge wel om. Alleen niet aan gedacht om het te gebruiken. Dus op 5 plekken neerleggen, zou bij haar ook niet werken.
    Via sociaal werk in de buurt zijn/waren er vaak telefooncirkels van 10 a 15 mensen. Die bellen de volgende op de lijst. Belt er eentje niet, dan wordt er hulp ingeschakeld. Dan hoef je niet iedere dag zelf naar je moeder te bellen.
  7. Patricia
    Volg je hart 💕 dat klopt

    Toon alleen de berichten van Patricia
    Zou een smartwatch dit kunnen? Valdetectie?

    Ik sprak laatst iemand die een auto ongeluk had, het horloge ging meteen bellen met 112 en de ice nummers.

  8. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef bart

    Eigenlijk is het dus waarschijnlijk het beste om dagelijks te bellen. Poe.

    Poe als in "wat een belasting voor jou?"

    5 min pd , die tijd heeft iedereen pasbaar in zijn/haar leven.



    Mijn vader had zo'n knop om zn nek. In contact met thuiszorg.
    Menig x hebben ze hem van de grond moeten halen..

    Ik belde dagelijks met vader. Vaak 2x pd. Dat vond hij fijn.
  9. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Ik heb ook eens gelezen in een computerblad dat iemand iets gemaakt had waarmee hij kon zien wanneer de tv aan en uitgezet werd.
    Geen handelingen te zien betekende problemen.
  10. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Patricia
    Zou een smartwatch dit kunnen? Valdetectie?

    Ik sprak laatst iemand die een auto ongeluk had, het horloge ging meteen bellen met 112 en de ice nummers.



    Ja zou ik voor kiezen

    Met videobellen zelfs

    >>LINK<<

    Plaatje
  11. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ja zou ik voor kiezen

    Met videobellen zelfs

    >>LINK<<



    Interessant!
    Ik lees dat er een sim-kaart in moet. Mijn moeder heeft een mobiel die ze graag wil blijven gebruiken. Heeft ze voor deze smartwatch dan een ander nummer nodig?
  12. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    quote:
    Dit schreef Yaris


    Interessant!
    Ik lees dat er een sim-kaart in moet. Mijn moeder heeft een mobiel die ze graag wil blijven gebruiken. Heeft ze voor deze smartwatch dan een ander nummer nodig?


    Bij de reviews:

    Fijn klokje waar een DUO simkaart in kan waardoor ik geen extra kosten heb.
Terug naar de lijst