Alarmknop

Alarmknop 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    Wie heeft een tip voor een goede alarmknop voor mijn moeder.

    Voor als ze opeens in de gang ligt en niet meer op kan staan.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik denk dat mijn moeder zo min mogelijk poepas wil. Geen alarmcentrale en zo. Het gaat er echt alleen om dat ze niet twee weken in de gang wil liggen als ze valt en er komt een tijdje niemand langs/.

    Zou dit wat zijn?
    >>LINK<<
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Dank voor jullie antwoorden....

    Ik haal eruit, dat de kans dat ze dat ding op het juiste moment om heeft is kleiner dan je zou willen. Mijn moeder kennende gaat dat voor haar ook gelden.

    Eigenlijk is het dus waarschijnlijk het beste om dagelijks te bellen. Poe.

    En plan B: 5 van die dingen kopen (de goedkopere) en verspreid in het huis op vloerhoogte neerleggen.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Allereerst mijn dank aan iedereen die gereageerd heeft. Super handig!

    Mijn moeder is er zo eentje die zich nooit in zo een keurslijf gaat nestelen. Gaat die alarmknop zeker niet altijd om hebben, en áls ze hem omheeft en ze valt, dan is het maar zeer de vraag of ze hem kan bedienen. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de reden van die val.

    We hebben voorlopig bedacht dat we dagelijks contact proberen te hebben. Via telefoon of email. Een mailtje naar mijn broer en mij als ze toch de krant gaat lezen op de computer. En hopelijk ook zo nu en dan een sms'je of een belletje om te oefenen met de telefoon. We moeten even aankijken of dit gaat werken. Gelukkig is er op dit moment geen spoed.

    Nogmaals dank! Ik heb er veel aan gehad.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Astrid
    Je zou ook nog kunnen denken aan een cammera die op haar bank of stoel gericht is, met of zonder geluid. Af en toe inloggen, kijken of ze veilig zit en/of geen nare geluiden hoort.


    Sorry, maar dat is echt geen optie.
Terug naar de lijst