Laminaat of grenen vloertje

Laminaat of grenen vloertje 

Onderwerp van Liz7

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Liz7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liz7
    Hoi,

    Ik heb een luxe probleem wat ik s fijn ga voorleggenSmile
    Ik ben aan t kijken voor een vloer voor mijn nieuwe woonkamer. Nu leek me een grenen vloer helemaal leuk, als goedkoop alternatief voor eikenhouten vloer. Maar t leggen moet dan wel door zo'n mannetje van de winkel worden gedaan. Doen ze, dus geen punt. Maar...grenen vloeren zijn erg zacht, dus beschadigen ze snel, niet handig met 2 kleine kinderen. Natuurlijk maak ik t mezelf veel makkelijker met een leuke laminaat vloer. Toch blijft dat grenen bij me hangen...
    Ik zie wel dat laminaat t.w. veel "echter" is geworden, glimt niet meer zo enz. Maar t is maar een dun laagje hoor. Terwijl zo'n grenen plank, nou dan ligt er ook echt iets!
    Iemand ervaring, mening, ideeen of tips?
    groetjes!
  2. Bericht van Liz7 is op 17-09-2011 om 21:09:54 uur verwijderd door Liz7.

    Reden: foutje erin

     
  3. Liz7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liz7

    Bedankt voor de reacties!

    Ik denk dat ik voor laminaat ga. Ik vind een echte houten vloer wel vvvvvvvvvvvvvvveeeeel mooier dan laminaat, maar ik kan een goede houten vloer nu niet betalen.
    En een betaalbare grenen vloer is even leuk, maar al snel vol plekken/putjes en ik vrees ook voor het omhoog komen van het hout of het enorm uit elkaar gaan/kieren. Ik vind het niet erg als een vloer werkt, doet mijn huidige vloer ook, maar t moet niet te erg zijn. En als t slechte kwaliteit is (is nl hetgeen ik kan betalen) heb je die kans denk ik sneller.

    Jammer dus, maar zal met laminaat genoegen moeten nemen!
    Smile

    Groetjes!
  4. Liz7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liz7

    Beste mensen,

    wat zou t handig zijn als ik snel kon kiezen of een vette bankrekening had.
    Nu weer dubben of ik zaterdag een roteind ga rijden naar een zaak die "lamelparket"(vreselijke naam, dat vind ik nog eens oudbollig, naar mijn mening is grenen aan een opkomst bezig Smile) in een enorme aanbieding heeft. Zo'n aanbieding dat je denkt...naaah, dat kan niet veel zijn. Maar alle reviews gelezen en t schijnt een goede zaak te zijn met mooie spullen waar t schreeuwend druk is (echt iets waar ik nu op zit te wachten...). Had bijna iemand gevonden die een foto voor me ging maken van de betreffende plank...maar toch niet. Zucht. Oh, bij deze dan: iemand in de buurt van Vriezenveen en veel tijd: wil je een foto maken van t laminaatparket nu in de aanbieding voor 14,98 m2?
    Dat spul is dan helemaal t beste van beide: makkelijk leggen, weinig werking en...toch echt! tsjaaaa
    veel groeten!
  5. Liz7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liz7

    Hoi!
    Zou je dat echt serieus willen doen??? T zou wel te gek zijn, maar alleen als t niet te ver weg voor je is.
    Het is idd bij beboparket. Ze zijn op woensdag van 9 tot 9u open, op donderdag van 9 tot 16 op vrijdag van 8 tot 16 en op zaterdag van 8 tot 12.30.

    Nogmaals: alleen als t niet te ingewikkeld en te veel moeite is, je zou me er een enorm plezier mee doen, dat wel! Als ik zeker weet dat t goed is, kan ik t gewoon telefonisch bestellen en dan kan ik die tijd gebruiken om mijn nieuwe huis te schilderen!
    Ik hoor t wel?
    Hoe dan ook bedankt dat je t zou willen doen

    ps zal ik voor je kijken bij een winkel hier in Brabant???Smile
Terug naar de lijst