Thaise keuken

Thaise keuken 

Onderwerp van Shai

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. monchique
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van monchique
    quote:
    Dit schreef Shai
    Zelf vind ik de thaise keuken heerlijk en vooral zou ik de thaise keuken willen beschrijven als een zeer verfijnde keuken. Ik was eigenlijk op zoek naar een recept van een heerlijke salade die ik vroeger at bij het thaise restaurant Ramakien (Den Haag)..
    Ik ging op zoek en heb ontdekt dat er een kookboek is uitgebracht door dit voormalige restaurant, echter de prijs vind ik behoorlijk.
    Daar ga ik nog even over denken, want wat vond ik het eten lekker daar Smile
    Het recept wat ik zoek is een salade met entrecote, en o.a. verse munt en koriander.
    Volgens mij heet het gerecht: Yam Nua Yang. Nu heb ik even geen zin meer om verder te zoeken. Maar morgen ga ik eens verder op zoek en kijken of ik het ultieme recept voor deze salade kan scoren!
    Wie is er net als ik ook gek op de thaise keuken.. en/of heeft wellicht een heerlijke recept uit de thaise keuken in de aanbieding?
    Ook ben ik van plan om in het nieuwe jaar bij mij thuis een thais etentje te gaan organiseren, waarbij we allemaal een gerechtje maken. Maar goed .. eerst eens wat recepten uitwisselen, ik zit nu meteen ook te denken aan garnalen/viskoekjes Smile enz.


    Hoi Sabine meid wat heerlijk allemaal, vindt je het leuk om die in de kook-eetclub te promoten? Zie algemene uitjes onder 21 januari!

    Afgelopen vrijdag is hier een start mee gemaakt om dat van de grond te krijgen namelijk!

    Ik heb wel zin in de Thaise keuken volgend jaar! Smile
Terug naar de lijst