tractor/machine onderhoud

tractor/machine onderhoud 

Onderwerp van Ingridk

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. peter_pan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van peter_pan
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Ik was gelukkig alleen. Er is geen moordaanslag ondernomen. Ik heb de handrem nog niet gevonden dus hij stond in zijn vrij en wiebelde....maar ik leef nog. ( Heb wel geluk gehad zeg, deed alles fout geloof ik)
    Dank voor je pb!


    Ik kom regelmatig tegen dat een machinerie besloten heeft zelf iets te ondernemen, wat dat betreft zou ik het genoemde advies opvolgen. Alleen zijn is dan misschien nog wel gevaarlijker. Gebeurt er onverhoopt toch nog iets en ben je alleen is er ook niemand die actie kan ondernemen.

    Ook qua kleding, haardracht, etc. moet je voorzorgen nemen bij het werk aan draaiende delen. Je zal niet de eerste zijn als je door een loshangend kledingstuk dat in het draaiende deel terecht komt gewond raakt. Stropdassen, paardestaarten, loshangend lang haar, sjaals, etc., allemaal van die dingen die door een draaiende onderdeel kunnen worden meegetrokken.

    Denk ook aan het dragen van een veiligheidsbril, je hebt helaas maar twee ogen.
    En kan het zo zijn dat er dingen uit je handen kunnen vallen of op je voeten terecht kunnen komen zorgen veiligheidsschoenen er voor dat je van de zomer nog met tien tenen het zwembad in kan.

    Als je de Aldi of de LIDL in de gaten houdt hoeven die persoonlijke beschermingsmiddelen niet eens zoveel te kosten.

    Peter
Terug naar de lijst