Iemand interesse in het opzetten van een klusgroep?

Iemand interesse in het opzetten van een klusgroep? 

Onderwerp van sandra2902

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Roger
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roger
    Veel reacties gaan voorbij aan de uiteindelijke vraag
    quote:
    Dit schreef sandra2902
    De reden dat ik deze advertentie plaats is omdat ik zelf in mijn omgeving weinig mensen heb die mij eens een keer kunnen helpen mijn huis/tuin op orde te maken. Voor mijn kinderen zou ik zo graag de slaapkamers eens een keer helemaal af willen hebben maar in m'n 1tje lukt mij dat niet goed. Ik heb me al eens ingeschreven bij de site 1001 kinderkamers, echter was ik de enige uit de provincie Groningen die zich had aangemeld met als resultaat 0.
    Vandaar dat ik me afvraag of er meer mensen hier op de site aanwezig zijn die ook zo nu en dan wel wat hulp kunnen gebruiken met klussen in/rond het huis. Ik woon zelf in Hoogezand en het zou fijn zijn een clubje mensen bij elkaar te krijgen met wie we samen eens de klussen zouden gaan doen die we graag gedaan willen hebben.
    Zijn er meer mensen die weleens wat (meer) hulp kunnen gebruiken?
    Ik persoonlijk vind het ook fijn om anderen hiermee te helpen. Wat schilderwerk doen of een tuintje opknappen. Samen lijkt me veel gezelliger en productiever.

    Misschien bij meer gegadigden dan eens een club opzetten hier op OA?

    Ik hoor graag een ieders reactie!!!

    Fijn weekend voor allen,
    SandraSmile


    waardoor menigeen zich twee keer bedenkt om een vraag neer te zetten. In no-time is er sprake van draadvervuiling en rollen aangesprokenen over elkaar heen. Weliswaar goed bedoeld maar wel de 'donkere' kant van OA waar menig nieuweling van terugdeinst.Ik word er (al jaren) enigzins onpasselijk van.

    En nog steeds begrijpt het gros niet dat de onbevangenheid voor de schuchtere nieuweling om zeep wordt geholpen.


    Sorry Sandra voor mijn bijdrage in de draadvervuling
Terug naar de lijst