united costumers

united costumers 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    Ik heb geregeld een vergelijking moeten maken tussen de tarieven van United Consumers en die van Eneco. Die van Eneco kwamen keer op keer het voordeligst uit de bus.

    Het meest kun je besparen door te wachten tot er ?een mannetje? aan de deur komt met een actietarief. Dat zijn meestal scherpere tarieven dan die op de vergelijkingssites. En een jaar later gewoon w??r dat voordeel pakken door over te stappen. Dan maak je optimaal gebruik van de concurrentie op de energiemarkt.

    Overigens is het beste tarief dat ik ooit ben tegengekomen dat van de vereniging Eigen Huis. De laatste actie van vorig jaar kende echt absurd lage tarieven.
  2. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef sunshine1972
    Ik heb ook gas, stroom en zorgverzekering bij United Consumers. Bevalt me prima. Het is gewoon al fijn dat je onbewust toch een spaarpotje hebt.



    Via Eigen Huis bespaar je in een jaar meer dan je bij United Consumers in drie jaar kunt sparen...
  3. Kobus
    Love is the drug......

    Toon alleen de berichten van Kobus
    quote:
    Dit schreef sunshine1972



    Ik heb een huurwoning.



    In dat geval ben je via de Consumentenbond voordeliger uit. Overigens weet ik niet of een koopwoning een voorwaarde is om lid te worden van de Vereniging Eigen Huis.
Terug naar de lijst